Friday, July 6, 2012 By: kasihibu

APA KHABAR SEMUA.......? ( sila buat gaya ala ala artis ye )

Atas meja sekarang ni ada..........
sumber bing

1 kotak tisu baru bukak masuk kerja tadi sampai jam ni dah tinggal ½ kotak
Lepas tu ruang ni berdenggung dengan bunyi bersin yang berkali kali kali kali..........
sumber bing

Nasib baik tak tercabut hidung mancung kembang ni hehehehehe....
Soalan  nya..........

Apa khabar kawan kawan semua?
Sihat ke atau sama dengan situasi sya di sini (,")







25 jeJari meNulis:

Acik Erna said...

sya..moga cepat sembuh ye

JunAina said...

Sihat2 aja tapi sakit2 badan dok merempit. Apapun moga cepat sembuh ya...makan ubat tido...

Kakzakie said...

Alhamdulillah kakak sihat Sya. Anak kakak sama macam Sya. Malam hidung sumbat. Dah seminggu macam tak jalan ubat yg ditelan.

Kena sabarlah sikit moga cepat sembuh.

kasihibu said...

acik erna
---------
sangat tidak selesa macam bunyi siput sedut je sekarang ni ;p

Aku Ibu Muda said...

tisu tu sgt menarik la kak...hihihii

kasihibu said...

Jun Aina
----------
Sya kagum dgn org perempuan yg bawa motor ni;-)

al-lavendari said...

tak berapa .. badan sakit-sakit sebab semalam pergi berurut .. besok pakngah cadang nak pergi mencandat sotong kat Terengganu. baliknya Ahad.

semoga copek sehat .. kalau bersin tu jangan arahkan kek orang. hehe

kasihibu said...

Kakzakie
----------
moga anak2 cepst sembuh ye...lesian bila tengok anak x sihat kan kak?

kasihibu said...

Wani
------
sihat ke dik?terpaksa mendiam diri ye?tp jgn pendam tau luahkan simpankan rapat2 semoga di permudahkan segalanya

kasihibu said...

Pak ngah
-----------
Patutlah mcm sunyi je blog dan fb pakngah rupanya lengoh badan,candat sotong banyak banyak nanti buek sambal sotong,ketupat sotong ahad sya datang bawak pinggan boleh?

Zaitun said...

Salam...semoga sya cepat sembuh.

cik lala said...

tak sehatlah..demam gak..dr td bersin..

mujur dlm bilik sorg2 ni..
balik kang mkn ubat sama2 ye >_<

eni said...

org penang sihat...harap2 tuantanah cepat sembuh ye...tq dtg melawat kak eni...

kasihibu said...

Kak zai
--------
Terima kasih....

kasihibu said...

CL
---
Harap adik juga cepat sembuh ye

kasihibu said...

Kak eni
---------
Terima kasih jaga diri juga;-)

KhaiRin : anies said...

alahamdulillah sihat

akk sekeluarga cm ne?

-gedek! said...

uncle pon ada tisu atas meja... tapi untuk lap mulot lepas makan....

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

moga cepat sembuh

cuaca tak menentu ni ramai yg demam dan batuk

kasihibu said...

Khairin
---------
Yg batuk dan selsema abang ariq kc dan akak.. Jd berlawan2lah anak beranak

kasihibu said...

UncleG
--------
ok lah sihat alfiat...jaga kesihatan sebaiknya

kasihibu said...

Atuk
------
w.salam
Terima kasih

sayadankamerasaya said...

saya kalau tak makan ubat sedung.. tiap tiap hari bisa jadik gitu!!

mak encik | SZ said...

semoga Allah segera sembuhkan kak sya!

alhamdulillah saya sihat walafiat ... ada skit ulcer dlm mulut je, hilang jap nikmat nak makan2 ... ;)

MulutPayau said...

semoga cepat sembuh...