Thursday, June 7, 2012 By: kasihibu

WALAU PUN DALAM MIMPI, TP RASA SERONOKLAH

Pernah tak mimpi terbang
ala..terbang bukan naik kapal terbang
tapi bila kita depangkan tangan ke depan macam superman tu, tetiba kita di awang awangan terbang

uiksss...seronok jugak kan?
rasa macam betul je,
tapi yang tak best bila tersedar kita rasa macam tersentak

sya dah berapa kali mimpi terbang, seronok sungguh
rasa nyaman je berangin angin

hehehehehehe...ok lah saja nak mimpi pasal terbang
seronok..walau pun dalam  mimpi saje (,")

6 jeJari meNulis:

kakcik said...

Kakcik selalu berangan dapat menggapai awan. :)

Daddy Ziyyad said...

saya pernah mimpi jadi spiderman! ahaha

kasihibu said...

kakcik
------
sebab awan tu berbentuk yg cantik cantik kan? lepas tu gebu je..

Kakzakie said...

Bapak kakak kata kalau mimpi terbang tanda nak naik pangkat atau akan maju ke depan. Jgn percaya itu org tua-tua kata...

kasihibu said...

daddy Ziyyad
-------------
hehehehe...boleh kawan dgn abang ariq (,")

kasihibu said...

kakzakie
--------
huiss...sedap tu kak, bolehlah mimpi selalu ;p