Wednesday, June 6, 2012 By: kasihibu

RABU SEPARA BISU....

  anak dara jahit tepi kain baju kurung  macam ni..


  lenonya tidur.........mimpi apa bang?


pelangi pagi

intai apa tu?

20 jeJari meNulis:

kakcik said...

Anak dara baru nak belajar.

Abang mimpikan bidadari.

Pelangi yang indah.

Kucing intai tikus.

:)

Kakzakie said...

Gambar no. 1 tu dah lebih dari bersyukur Sya ini detik permulaan kerana ada inisiatif buat sendiri..

Dinas Aldi said...

Kehkehkeh teringat jahitan saya masa zaman bebudak dulu. Kena getu paha dengan Che G :D

atuk said...

Assalamualaikum sayang Ibu

tak apa...buat permulaan...lama2 nanti anak dara tu pandai laa menjahit

Acik Erna said...

assalam sya..pandai anak dara jahit sendiri ye..

Nanie@NMS said...

Salam,

Alhamdulillah, ada kemahuan utk menjahit, lama2 nanti cantik lah jahitannya lagi..

kasihibu said...

kak cik
-------
sya puas gelak masa tu, tp sangat kemas juga cuma silap jahit di depan bukan belakang

kasihibu said...

kakzakie
--------
betul tu, setidaknya dia tahu juga menjaga aurat kakinya (,")

kasihibu said...

dinas
-----
itu yang buat sya gelak masa terjumpa kain tu, sya dah betulkan jahitan dan ajar diorang menjahit dari dalam supaya nampak kemas

kasihibu said...

atuk
----
ialah yg penting cuba menjahit tu

kasihibu said...

acik erna
---------
w.salam
cubaan sbb hidup berdikari kan kak?

kasihibu said...

aunty
-----
w.salam
cuban pertama tp kemas jugak nampaknya

Temuk said...

As-salam kasihibu
Mungkin Abang mimpikan jahitan kain si kakak. Dan seronoknya si kucing yang mengintai, sebab tempat "landing" nya tu amatlah "shining" bersihnya!

cik lala said...

No.4
Kucing intai ikan kt dapur...

Papa Mifz said...

mimpi apo la tuh sampai garu2 pipi tuh...hehe

sal said...

masing2 penuh ada aktiviti..
tak perlu berbicara, tapi dpt menikmati suasana ceria mengikut cara tersendiri..

ibundo said...

alhamdulillah... boleh gak menjahit.

Kamsiah said...

amboi anka teruna tu...nyenyaknya tido...

MulutPayau said...

rajin anak dara jahit baju sndiri...anak dara saya, pegang jarum pun tak berapa reti....

Opssss..kucing tu intai apa ya??? mesti ada sesuatu yg menarik....

bunga angkasa said...

tak pernah mimpi bole terbang...

p/s: pernah terbang sekali je naik kapal terbang merah hehe