Thursday, June 14, 2012 By: kasihibu

NAK BERBUNGA BUNGA LAH PETANG NIH.....

sumber pakcik google

Tetiba pulak sya terasa nak berbunga bunga mandi petang nih

hehehehheeee.....
saja saja je, nak ambik aura bunga bunga
kena cari bunga ni, dekat mana ye?

alahai dekat kedai jual bungalah
tak kan kedai basikal kot kan? (,")

kenapa nak mandi bunga?
ermm..saje je nak bagi wangi wangi badan
nak segar segarkan badan, nak rehat rehatkan badan

ni kalau kakak chantik tahu idea ibu ni
sah sah dia pun nak join sama (,")
macam di e3 NI....

resepi mandi bunga bahan bahan nya

* bunga bunga 7 petala jenis + air+ limau purut  *

besen mandi anak kecik adalah, besen mandi orang besar tak ada
tak apalah asal boleh kan?

sesekali mandi bunga best jugak kan?
erpp... kalau mandi  susu tu guna susu apa ye?
hehheheehehe..........
dah duduk sensorang ni merepek repek lah pulak (,")

14 jeJari meNulis:

JunAina said...

Sebenarnya aura bunga tu akan membuatkan kita lebih segar. Tambah pula limau purut memang rasa tenang je...hilang stress...

makchaq said...

Wah mandi bunga... macam puteri keraton...
tapi kalau guna besen kecik muat vont*t je la...he he

kakchik@ella said...

teringin lah jugak. hehehe.

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

selamat bermandi bunga.....

mamaijat said...

...ehem..ehem..ehem...
good..good..good!!

Papa Mifz said...

teringin jugak nak mandi bunga...hehe

sal said...

sebenarnya mandi bunga ni ada khasiatnya..tapi lupa apakah kebaikannya..

selamat bermandi bunga..
mana tau mangkin awet muda..hehe..
insyaAllah..

gadisBunga said...

alamak. buat saya teringin nak bermandi bunga jugak.

*

member saya cakap, dia buat mandi susu pakai susu fernleaf. sebenonye dia kata, susu apa pun boleh. :)

@cu SaYaNg said...

kalau ada bath tub mesti best kan berendam dalam air bunga tu

Yasminhamid said...

Menarik sgt tu...nanti nak try jugak la...

kakcik said...

Lepas mandi mesti terasa segar dan wangi, kan? :)

aimaniman said...

akak time anak dara selalu p spa mandi bunga, mand susu, mandi ais,... sebab banyakkkk masa, nak merelaks kan badan,.. memang rasa nyaman dan wangi jer badan pas tu kalau mandi susu badan jadi 'putih; jer,...

Temuk said...

Kasihibu
Pakcik tak boleh mandi bunga, tapi selalu mandikan bunga dan pokoknya, hehehe!

Baguslah tu, sesekali manjakan diri, seronokkan hati. Tapi kena jaga-jaga, kalau-kalau ada orang berehem-ehem..... sebab tiba-tiba bau bunga semerbak satu rumah.

Mama Mya said...

udah berzaman tak mandi bunga... dulu dapat rasa mandi bunga pun masa sebelum nak kawen...

:)