Monday, June 11, 2012 By: kasihibu

KISAHNYA DI MINGGU LALU...

Semalam petang sya balik dari hantar anak anak dara, 
baru sampai di pagar rumah,
sya dah mula menangis macam kali pertama berpisah dgn anak anak,

tetiba je boleh tersedu sedu , sebab memang terasa sunyi sepi tu,
terbayang bayang anak anak dara tu
lagi parah malam tadi sya buka bilik ayong dan ucap selamat  malam anak anak...
sedih betul tengok tilam kemas je ,
kalau tidak tergolek golek je 2 beradik tu di atas tilam

ternampak terbayang anak anak dara tu.Sudahlah anak anak dara tak ada,
enpakwe pun tak ada jugak,  mana nak tahan hati  sya

Tak tahan dah rasanya berjauhan dengan keluarga,
pening kepala sya tambahan pulak fikir bulan depan nak sambut puasa :(
huhuhuhu.....
memang tak tertahanlah sayunya hati sya ni, bila dah menangis tu legalah sikit,
terus makan panadol sebab sakit kepala dan bumbam selena lena sampai ke pagi.

Gambar gambar  sambutan hari lahir tok jumaat lepas 

plinggggg..................bertukar!!!!!!!

dah makeover kan? cantik tak hehehehehe.....(,")

si bumbam marsya dan abang ariq (,")

gembira tok anak menantu dan cucu 
sambut dan raikan hari lahir tok........


 mungkin sehari dua ni memang sya terbayang bayang di anak anak dara berdua tu,
sebab dekat 2 minggu rumah di jarom ni riuh dengan hilai tawa, 
pekik jerit gaduh manja diorang adik beradik kan? 

semalam sya dah pesan tolong jangan telefon ibu dan ayah selalu sangat,
walaupun masa pesan tu, sya serahkan satu beg kecik duit syiling pada si ayong 


3 jeJari meNulis:

kakcik said...

Cantiknya kek itu setelah dimake over. :)

kasihibu said...

kakcik
------
dah 2 kali sya makeover kek di kedai tu, kita bayar upah je tak sampai rm10, sangat bagus untuk org macma sya yg memang tak pandai hias kek ;p

KhaiRin : anies said...

mcm kek pengantin ;-)