Thursday, April 26, 2012 By: kasihibu

MACAM MACAM ADA....

PILIH...PILIH.....
DARI BAKUL MAINAN ABANG ARIQ


 ERPP....WAJIB JAWAB SALAM KE NI YE?


 MEMULA MANJA MANJA DULU YE SHIMA....(,")

EH!!!!INTAI INTAI ANTARA NAMPAK YE? ;P




nota:maaflah sya belum ada mood nak menulis (,")

17 jeJari meNulis:

Daddy Ziyyad said...

ahahahaa..tak pernah jumpa lagi biskut SALAM tu..

kakcik said...

Kakcik pula, mood tu ada tapi idea tak ada. :)

kasihibu said...

daddy ziyyad
------------
akk jumpa masa di rumah MIL

kasihibu said...

kakcik
------
macam macam perasaan kan?
malas,bosan,nak tutup pun ado kan?

gadisBunga said...

akak. blog akak ada malware!

kasihibu said...

GB
--
Sedang mencari dan memusnahkan ni

Hanis Azla said...

layan gambar pun syok juga kak sya..

♥ farhana ♥ said...

kucing sy pon ske mgintai ikan dlm akuarium..leh jd geng dgn kucing comel ni nmpkny..hehe

kasihibu said...

hanis
-----
menjamu mata kan?

kasihibu said...

farhana
-------
siap cuba kuis kuis dgn tangan dia yg comel tu ;p

TF said...

sy xde kucing akak..nak satu?hhee..banyak mainan dlm bakul tu..

So Shy Lady (SSL) said...

ihik ssl pon t.de mood mmnjang. d rmh kami pon bbakul2 menan ltih nk mngmas

zino said...

biar gambar tu bercerita hehe

sahromnasrudin said...

secebis gambar sudah cukup untuk menulis

✽ ⓔ ⓔ ⓘ ⓨ ⓢ ⓢ ✽ said...

is baru sempat melawat hari ni... terbizi sket (^____^)

Temuk said...

Dari harta Abang Ariq tu, Pakcik pilih bakulnya. Tulisan pada tin tu Pakcik baca "selam"; jadi, yang wajib, selamkan tangan dan rasa isinya (ade ke?). Pasal kucing mengintai, Pakcik pasti dia malu pada bayang-bayangnya sendiri.

al-lavendari said...

pakngah dah buat entri atas permintaa awak. silalah baca.