Thursday, March 1, 2012 By: kasihibu

YANG INGIN KU KONGSI...


 Mula mula sila baca en3  KAK AZIE yang nih....

Dan komen sya yang ini pasal en3 tu serta jawapan kak azie
yang sememangnya sya sangat sangat setuju dan buat sya tersenyum sendiri.



21 Comments

Close this window Jump to comment form



kasihibu said...
assalamualaikum kak
sahabat yang menghargai sahabat adalah orang yang sentiasa berperasangka baik terhadap sahabat
biar pun dia tahu ada di antara sahabat tu adalah dari jenis talam dua muka

February 24, 2012 8:50 PM


azieazah said...

KASIH IBU:
Sori Berlori, U komen pertama tapi I baru jumpa komen U dlm spam.
Sahabat yang bermuka-muka biasanya tak kekal lama menjadi sahabat kepada orang lain pula.

February 26, 2012 1:08 AM


Sya percaya kita semua pernah berjumpa
dan terrr.......paksa  berkawan dengan kawan?( layak ke di panggil kawan)
yang bersikap macam tu.

Kesian kan? sya kesian dengan orang yang berperangai macam tu
serik tetap serik, tapi kalau dah pi mai pi mai tang tu jugak,
jumpa jugak, berurusan bersama jugak
jadinya serik tu tetap ada tapi berhati hati itu sangat penting
Bukan apa cuma tidak mahu pisang berbuah berkali kali saja kaedahnya

Ada sesiapa yang terpaksa berkawan dengan  kawan yang macam tu ye?

17 jeJari meNulis:

kakchik@ella said...

saya ada kwn mcmtu. masa saya nak berhenti kerja dulu .. depan saya saya bkn main sedih tp dlm hati senyum.

pastu lembut gigi dari lidah. kalau perangai lembut dia keluar*dibuat-buat* org yg tk kenal perangai dia mesti tergoda. Kesian org camni .. tak sedar keburukan diri.

Acik Erna said...

assalam sya..acik pun ada..tapi bila dah rasa terlampau acik terus mendiamkan diri

kasihibu said...

kakchik@ella
------------
kesian kan orang yang bersikap macam tu
tertanya tanya jugak bilalah dia nak berubah

kasihibu said...

acik erna
---------
w.salam kak, sampai tak terkata dan kalau boleh nak mengelak dari berkata kata kan?

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

saya ada berkawan macam tu....
tapi dah 1pejabat..layan lebih kurang ajer...

MulutPayau said...

saya pun ada kawan macam tu....memang sakit hati sangat...depan kita bukan main lagi manisnya kata2....belakang kita..mcm2 dikutuknya....

Papa Mifz said...

ada jugak....depan kito cakap lain...belakang kito lain pulak...hmm..

@cu SaYaNg said...

acu pun ada kawan yang macam tu..depan kita bukan main baik lagi..kita menangis dia pun menangis kita ketawa dia lagi la...tapi belakang kita, di "tikam" nya kita habis-habisan :(

Zaitun said...

Kak Zai pulak bila dah terkena berkali2 cuba jauhkan diri,kalau jumpa tengah jalan pun mengelak,malas nak layan.

kasihibu said...

atuk
----
w.salam nampaknya di mana mana pun ada wakil yang bersikap macam tu ye?
rimas kan?

kasihibu said...

MP
--
dari kita sakit hati dengan orang yang macam tu, lebih baik kita abaikan saja, itulah yang sya cuba buat kalau terasa sakit hati baik abaikan lagi bagus untuk hari hari yang kita terpaksa lalui dgn orang yg berperangai macam tu

kasihibu said...

acu
---
tapi lepas tu dia buat macam tak ada apa apa je depan kita kan?

kasihibu said...

kak zai
-------
memang sya pun malas nak layan

Dinas Aldi said...

Saya kalau dah tahu orang tu tak suka tapi dok bermuka2, saya pun tak mau dekat2 dengan dia lagi. Semoga kurang la dosa dia bila saya jauh tu.

Daddy Ziyyad said...

test market? haha

Daddy Ziyyad said...

lelaki jenis ni mmg layak dipanggil buaya platinum :)

ariana said...

lelaki susah kita nak paham..hanya mereka yg paham..huhu