Wednesday, February 29, 2012 By: kasihibu

RABU RABU SEPARA BISU....



Abang sarung seluar jeans ayah, lawak lah abang nih......(,")

19 jeJari meNulis:

Daddy Ziyyad said...

nasib tak di tarik seluar tu sampai kepala..hahaha

IMANSHAH said...

mak belikan lah satu untuk abg

gadisBunga said...

macam dia tau2 je akak GB penah jugak cuba2 pakai seluar keje ayah masa waktu kecik2 dulu. hahaha!!!

kasihibu said...

Daddy Ziyyad
------------
itulah pasal..macam macam karenah abang

kasihibu said...

Daddy Ziyyad
------------
itulah pasal..macam macam karenah abang

kasihibu said...

ImanShah
---------
dah banyak untuk abang, tak sampai setahun dah kena tukar baru sbb abang cepat tinggi

kasihibu said...

GB
--
banyak akal macam abang ariq juga

wahida said...

haha...kelakar la...
comel jer...

kakchik@ella said...

comel

kasihibu said...

wahida
------
sedang banyak akal..

kasihibu said...

kakchik@ella
------------
dan banyak akal juga ;p

Kakzakie said...

Buda-budak memang macam-macam sya... tapi itu yg buat kita senyum:)

Marina Monroe said...

Salam,

Abg dah tak sabo nak besar..hehehehehe

Julie M Gumpil said...

Hi, saya blogwalking.. Jom tukar2 blog? see u...

@cu SaYaNg said...

hahahaa...comel je

Zaitun said...

Kelakar betul.

Dinas Aldi said...

Kahkahkah comel la abang buat camtu!

Azhariah Zuber said...

hihi comel

sahromnasrudin said...

wow...kami rappers yooo heheheheee