Wednesday, February 8, 2012 By: kasihibu

RABU BISU

grrrrrrr...apahal kau wahai manusia?

 errpppp...puan tucin, janganlah marah...
 kita tak pernah jumpa warna bulu macam ni tau..
apa kata puan tucin masuk dalam blog kita
 untuk rabu bisu yang tak bisu?(,")


8 jeJari meNulis:

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

coooomelllll

KhaiRin : anies said...

comelllllll nyerrrrrrrrrr

Tiramisu Fatiema said...

hehe..kasi die peluang popular jap..comel..

kasihibu said...

atuk
----
w.salam sya belum pernah jumpa lagi warna gitu, masa balik rumah mil kucing terbiar ni datang

kasihibu said...

khaiRin anies
-------------
kucing kucing memang comel kan? walau pun terbiar

kasihibu said...

TiRaMiSu FaTiEmA
----------------
model tidak berbayar gitu ;p

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Minat kucing tapi takde seekor pun kat rumah .. menghormati yang kuarng minat

Kakzakie said...

Sya... org kata yg macam ini belang tiga. Kakak memang tak minatlah kucing. Tapi kalau tengok yg anak tu sukalah juga sebab comel kan...