Monday, January 16, 2012 By: kasihibu

MACAM MACAM PASAL ABANG


Kadang kadang dia jadi ultromen
Kadang kadang dia jadi spiderman


Kadang kadang dia jadi barbies
Kadang kadang dia jadi wonderpets

Kadang kadang dia jadi abang
Kadang kadang dia jadi adik


Tapi yang paling tak best bila dia jadi ultromen

Sebab kesian si KC yang terpaksa jadi raksaksa
Ibu ibu…..tengok ni abang jadi ultromen lawan raksaksa katanya

Sambil gedebuk KC gayanya....

14 jeJari meNulis:

cheqna said...

hahahaha
sabo jela =)

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

keluarga bahagia
Insyaallah

KhaiRin - anies said...

ganaz2 manja... hehee

kasihibu said...

ceqna
-----
memang gitulah karenah abang, ganaz manja mengada ngada
ariq kan abang!!!

kasihibu said...

atuk
----
w.salam
amin..mudah mudahan begitulah hendaknya

kasihibu said...

khaiRin
-------
lasak lelaki lain kan?

Amy Syaquena said...

alahai sabor je la..sian KC

aanie said...

hehe....pengsannnnn....

kasihibu said...

amy
---
hehehehe...nasib baik dia tak selalu jagi ultromen sambil gedebuk raksaksa
sebab kekadang dia cuma buat gaya dan cerita je
kalau tidak ermmmm...

kasihibu said...

aanie
-----
rimas jugak jerit jerit nagis tu
tp itulah gayanya

YaYaNsMuM said...

hehehe....telatah anak2 yg mencuit hati...jd theraphy terbaik ibu2,(^_^)

Kella said...

hehehhe... abang.. abang... =)

Kakzakie said...

Ariq semakin kuat berimaginasi sebab sedang membesar - otak kian ligat berputar Sya... suka kakak

wahida said...

ekekek...anak saya si abang tu pun mcm ni la lagak dia...huhu...