Friday, January 13, 2012 By: kasihibu

HARI NI TERKANTOI


hari ni pergi intai si KC...

Cikgu: MUHARAM – S.A.T.U.................
murid: MUHARAM – S.A.T.U.................

Cikgu: SAFAR–  D.U.A...........
murid:- SAFAR– D.U.A...........

Cikgu: ATHIRAH MASUK..............
murid: ATHIRAH MASUK..............


 dia dah terkejut terus masuk balik
  tak jadi KC  terpa sya...(,")





Hehehehe.... ....sya tergelak sebab 
semua kawan kawan sekelas KC ikut apa yang cikgu ajar  ;p

8 jeJari meNulis:

Papa Mifz said...

hehe...

nyanyisunyi said...

tu lah...kdg2 anak2 ni lebih ikut ckp cikgu dr mak ayah..sebab kat sekolah asik folo cikgu je..

Yunus Badawi said...

Kanak2 ini apa2 saja yg cikgu suruh buat, mereka akan ikut.

KhaiRin - anies said...

hehehe bdk2 x fokus

kasihibu said...

papa mifz
---------
KC terkejut terus masuk kelas balik

kasihibu said...

kak ida
-------
betul tu sya setuju,

kasihibu said...

YB
---
memang kan?

kasihibu said...

khairin
-------
sbb tu konon nak menyorok nyorok tp terkantoi jugak ;p