Friday, January 20, 2012 By: kasihibu

GAMBAR SAJE YANG BERKATA KATA

Pernah minum air botol oren ni tak? 
agaknya adikberadik oren bodoh tu kot?
tp yang ni adalah from kelate punyo..sya baca keluaran bumiputera

 ultromen abang sedang jaga air dari di minum

 ayong, acara wajib sebelum makanan sampai 
nanti boleh masuk mrsm tengku munawir macam abang long ye....
( tahniah b.long dapat masuk MRSM)

abang.....oh...abang!!!!!


 terbang pulak...
 ultromenya sedang lawan raksaksa katanya ; )



7 jeJari meNulis:

Kakcik Seroja said...

Suka tengok Ayong yang sangat rajin menelaah itu. :)

@cu SaYaNg said...

Sempat lagi study sebelum makanan sampai ek...bagus nye

Cik SHiNJU said...

hehehe...siap ade ultramen bleh jaga air yek..

Dinas Aldi said...

Sungguh tangkas otromen melawan raksaksa tu, hehe

al-lavendari said...

masa kecik-kecik dulu memang itulah minuman yang paling hebat. tak silap dalam tahun 60an sebotol harganya 15 sen. kemudian tutupnya dibuat macam2 .. antaranya buat bintang macam yang raja bagi atau buat buah dam aji.

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

tahniah abang long
Insyaallah ayong akan mengikuri

DrSinga said...

ayong studi !!?
caya lah budak tu!!!!

kalau anak aku.. ?
hampeh...