Wednesday, January 25, 2012 By: kasihibu

DARI SUNGAI KE PULAU, DARI PULAU KE SUNGAI LAGI....siri 1

Majlis di Pulau Indah selesai , kami bergerak ke Sg Besar pulak
dalam jam 2++ lepas selesai solat zohor baru bergerak
Menu di pulau sedap, kali pertama sya makan dalca yang guna kacang kuda,
sedap ranggup, sya kutip sebiji sebiji
hahahhahaaa...sangat teruk bini orang tu ye..
ada pulak cendol pergghhh..memang nikmatlah selera hari tu.

Sya ke Sg besar ikut jalan kapar,
rupanya abang long dan angah ikut jalan Sg buluh

Masa ayah telefon tanya tu, sya dah ada di kuala selangor,
 alih alih diorang sampai dulu dari kami

Sampai je cari air lah, sebab hari tu panas , tekak kering je
nak makan kenyang lagi kami layan kue kue saja,
kue abok abok tu, karipap dan macam jenis lagi
buahnya wajiblah limau CNY tu

bonda, along, ayong dan abang ngah

nak ambik gambar kue abok abok, tp dah tinggal daun pisang saje (,")


adik amirul, dah pandai bawak diri ye...

 kakak chantik dan adik Shakira Amni yang kiut miut itu (,")


shakira amni dan sepupu sepupunya....


ni kawan bergaduh shakira amni ye..puteri sofea (,")


shakira amni  cucu atok uwa yang ke- 14

KC tetap nak bergambar lagi...lagi dan lagi.....(,")
dia kata comelnya baby makteh, macam kakak!!! ;p


Nanti bila ada kelapangan sya akan kongsi lagi majlis malam hari di Sg Besar ye...
penat bebetul di sana, sebab mengejar abang ariq yang sangatlah bebas sebebasnya
aduhai...hero nan sorang tu!!!!!!

6 jeJari meNulis:

luahfikiran ... mari kita said...

Salam,
Ibu tak sihat ke? Beruntung masih ada emak.

kasihibu said...

dato LF
-------
w.salam, sihat macam tu saja, mak ada kencing manis, kaki dia berbalut sebab ada luka sedikit
Alhamdulillah,sya masih dapat memeluk mak dan ayah

atuk said...

Assalamualaikum Kasihibu

seronoknya berjalan2 sambil makan2

sal said...

seronok dpt menyempurnakan misi jenjalan bersama keluarga..

kasihibu said...

atuk
----
w.salam
tp tak semua dapat ikut dan meriahkan acara tu, makcik dan adik bungsu kerja masa tu, kira tak cukup jugak bilangan sekeluarga

kasihibu said...

sal
---
seronok sangat rasa macam percutian keluarga pulak
walaupun cuma tidur di rumah besan mak ayah di sg besar