Wednesday, December 14, 2011 By: kasihibu

SOALANYA ADALAH.....

PEMANDANGAN INDAH LAUT
 DI TANJUNG SEPAT.

pertanyaan KC masa tu  adalah...
Ibu..boleh tak kita mandi dekat laut tu?
pertanyaan KC sya dah jawab

Sekarang sya nak tanya kawan kawan pulak ye...
boleh tak kita mandi manda dengan gumbira di laut tanjung sepat tu?

a. boleh
      b. boleh je..
        c. boleh kot?
           d. boleh blah....

10 jeJari meNulis:

kakcik said...

Kakcik tak pernah ke pantai itu. :)

DrSinga said...

kenotttt .....

panas !!
hitam kang!!

kasihibu said...

kakcik
-------
lalu dekat situ pun tak tahan bau nya kakcik, lagi pun air laut tu berbuih hitam

kasihibu said...

doc
---
heheheh...tambah lagi hitam dan berbau ;p

Iela Fazielah said...

entah....boleh kot....hehe

Zaitun said...

Sah2 tak boleh,menggelikan.

Acik Erna said...

sya..memang tak anggup ye..
cari pantai yang cantik airnya kalau nak mandi kan.

kasihibu said...

lela fazielah
--------------

tak boleh dik..air laut tu hitam dan berbau busuk

kasihibu said...

kak zai
------
betulll!!!!!

kasihibu said...

acik erna
---------
sya sanggup pergi pd kalau nak mandi laun kak.