Tuesday, December 13, 2011 By: kasihibu

ROTI CANAI BAWANG

Sesekali  pekena roti canai bawang dan milo panas kaw kaw punya
sarapan pagi merangkap makan tengahari  tadi
best jugak yep? (,")



ehsan pakcik google...

teringgat masa mengandung si kakak chantik, sya memang mengulang kedai mamak makan roti canai banjir dan teh tarik
Tengah malam pun kalau tetiba dah terbayang depan mata, sya ajak jugak enpakwe pergi
Tapi bukan di Shah alam, restoren mamak di subang jaya
Hehehehe..punya jauh pekena roti canai sedang dekat shah alam melambak lambak  kedai mamak

Tp nak buat macamana kan dah ragam ibu mengandung
Kena layan lah jugak dak gitu? (,”)


24 jeJari meNulis:

Dinas Aldi said...

Adoih nampak sedap sungguh roti canai bawang tuh!

Zura said...

alamak,terliur dah ni ha kak, teringat roti canai banjir, org melayu tp dah meninggal,wife dia continue..perghhhh sedap. akak la ni buat zura terbayang²..huhuuu

kasihibu said...

dinas
------
memang sedap kalau peminat bawang mcm sya ;p tp yg tu gambar ehsan je tu

kasihibu said...

zura
----
hehehehe...akk dah kekenyangan ni dik ;p

Kakzakie said...

Org mengandung kadan memang anih kadang org lain masak macam sedap je... tapi bila buat sendiri macam tak sama...

Sya buat sendiri ke roti canai bawang nie? Kakak paling tak pandai buat roti canai.

ainnoraini said...

saya dulu2 masa peknen no4 meragam nak ABC jer..malam2 pun teringin tu...cume ada satu kedai jer pulak tu yang suka yg lain tak memenuhi citarasa...

sekarang ni ABC pandang pun tidak sebab mmg tak berapa suka pun..suka lagi cendol...

kasihibu said...

kakzakie
--------
malu sya, mana ada buat pandai pun tidak, pandai makan dan order je kak :p

kasihibu said...

ainnoraini
----------
macam macam ragam mengandung kan?
masa mengandung ayong milo pun tak nak, tapi lepas je ayong lahir secawan milo masuk elok je dlm tekak.

MulutPayau said...

sedapnya roti canai bawang...saya dah lama tak makan roti canai....mmng terliur pulak tgh gmbar tu...

Papa Mifz said...

papa mifz lobih suko roti canai melayu dari mamak

Acik Erna said...

sya..sampai sekarang akak tak pernah makan dikedai mamak..

kakchik@ella said...

roti canai bawang mmg feveret KC dan aiman.

kakcik said...

Cerita2 ni macam bagi hint mengandung lagi je... hehehe... jangan marah arrrr, nanti kena jual. :)

kasihibu said...

MP
--
hehehe..sesekali bolehlah melayan dik, selalu jangan

kasihibu said...

MP
--
hehehe..sesekali bolehlah melayan dik, selalu jangan

kasihibu said...

papa mifz
---------
memang sedap tu dan selesa nak makan kan? tp dkt sini tak ada, di telok adalah akak jumpa org melayu buat roti canai tu.

kasihibu said...

acik erna
---------
sya pun jarang jarang jugak tp dah rasa nak makan ;p

kasihibu said...

KC
--
hehehe...best kan?

kasihibu said...

kakcik
------
hehehehe......mengimbas kembali kan?

@cu SaYaNg said...

sedap nye tapi belum pernah makan lagi roti canai bawang

Yunus Badawi said...

asyik mengulang kedai mamak yg di Shah Alam tu dah bolehlah buka buku 555 .... hehehe

Yunus Badawi said...

Tadi beli roti canai bawang kat mana tu? Ingatkan yg dlm gambar tu sebab yg itu nampak menggoda . ... hehehe

mamaijat said...

.....mamaijat dah lama x pekena roti canai...sebabnya???tu lah,sejak senario buat filem berkenaan RC.. langsung x boleh terima tekak ni lagi..hu hu hu..

DrSinga said...

sibbb baik tak mintak beger ostrich!!