Friday, November 4, 2011 By: kasihibu

SALAM AIDILADHA...

Petang ni sya akan balik ke kampung untuk berhari raya bersama keluarga

Walaupun ayah dan bonda berada di Tanah Suci Mekkah
tapi kami sebahagian  adik beradik akan tetap berkumpul di kampung untuk meraikan Aidiladha bersama sama

Dan yang paling seronok adalah kesudian mak mertua sya untuk menyertai kami adik beradik
mak kata kesian kami adik beradik tidak ada orang tua di rumah tu.

Disebabkan adanya mak mertua sya dah berbincang menu untuk kami menjamu di hari raya nanti
yang pastinya sya rindukan ketupat palas yang mak mertua buat

Dan sya telah berjaya membeli 2 ikat daun palas pagi tadi... (,")
Sesiapa rakan rakan yang sudi marilah berkunjung di hari raya nanti
Kedatangan adalah sangat sangat di alu alu kan....

Salam Aidiladha buat semua semoga kita berjaya menghayati makna ibadah korban dan menghayati bersama pengorbanan yang telah di lakukan oleh keluarga Nabi Ibrahim terhadap anaknya Nabi Ismail.

25 jeJari meNulis:

kakcik said...

Salam Aidil Adha buatmu sekeluarga. Semoga gembira dan selamat walau di mana berada. :)

Anaa said...

bestnya dengar orang balik kampung raya.. saya raya kat semenyih jer.. tatau nak masak apa raya nanti.. nasi dagang kot..

Yan said...

Have safe journey Sha..

selamat eid ul adha.

nyanyisunyi said...

Salam
Selamat menyambut Hari Raya aidil Adha...

Yunus Badawi said...

Berhati2 di jalanraya.

Yunus Badawi said...

Slmt menyambut hari raya dgn adik beradik dan mertua. Bestnya semua berkumpul w/p ibubapa di Tanah Suci.

Maaf zahir batin.

MulutPayau said...

Selamat hari Raya Aidil Adha utk Kasih Ibu sekeluarga....

munna said...

salam aidil adha buat Kasih Ibu dan keluarga

Acik Erna said...

sya..ketupat palas?sedap tu sya..
paling suka tapi tak pernah cuba buat sendiri..

sahromnasrudin said...

hati2 drive tau..selamat hari raya aidiladha...

mamaijat said...

...selamat hari raya korban..semuga ayah bunda yang sedang menunaikan ibadat haji di permudahkan Allah dan mendapat haji yang mabrur.. insyaallah.

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Salam AidilAdha buat k'eja sekeluarga.


Lama tak makan ketupat palas..

kasihibu said...

kakcik
------
terima kasih..selamat menyambut aidiladha buat kakcik sekeluarga

kasihibu said...

kakcik
------
terima kasih..selamat menyambut aidiladha buat kakcik sekeluarga

kasihibu said...

anaa
----
jom....
sya bercuti sampai selasa
nasi dagang adalah best

kasihibu said...

k'yan
-----
terima kasih...
salam aidiladha buat kak yan dan keluarga

kasihibu said...

nyanyisunyi
-----------
w.salam..
salam aidiladha buat kak ida sekeluarga

kasihibu said...

YB
---
terima kasih..selamat sampai sudah kami sekarang(,")

kasihibu said...

YB 2
----
sekurang kurangnya tak sedih sangat ada yg meneman kami adik beradik
salam aidiladha buat YB dan keluarga

kasihibu said...

MP
--
terima kasih salam aidiladha buat mp sekeluarga

kasihibu said...

munna
-----
terima kasih salam aidiladha buat munna sekeluarga

kasihibu said...

acik erna
---------
ia kak, kalau sempat nanti sya bawak untuk akak ;p

kasihibu said...

SN
---
terima kasih, kami dah selamat sampai
salam aidiladha buat sn sekeluarga

kasihibu said...

mamaijat
-------
terima kasih...mudah mudahan begitulah
salam aidiladha buat mama sekeluarga

kasihibu said...

reen
----
selamat aidil adha jugak buat reen sekeluarga
meh lah ke rumah ;p