Tuesday, November 1, 2011 By: kasihibu

BAKAL F1 NEGARA........



Nampak macam  baik duduk diam diam je dalam kereta kan?
abang ariq yang bertuah ni
 kadang mengeramkan jugak rasa hati ni bila dia buat perangai
Ada masa dia nak duduk dekat pangku masa sya bawak kereta
sebab dia nak pegang stereng sekali

Ada masa dia tolak gear pulak
isshh...germ sangat
takut jugak kalau kalau tersasar ke jalan yang bertentangan kan?

cuba tengok tangan dia
tak mahu kalah kan?
 gambar ni bukan sya yang snap,
 tp anak dara berdua tu,
bila dia dengar kakak kakak puji dia pandai bawak kereta
senyum sampai telingalah abang ariq bertuah nih.

Bila masuk kereta siap baca doa naik kenderaan versi bacaan umur dia lah
hujung doa dia cakap, bawak keteee..duduk diam..diammmm.....!!!

kadang kan masa sya memandu
ibu..laju bu..laju...pusing pusing...
hahahahaha....pembakar semangat betul.
nasib baik ibu ni fikirkan keselamatan..

Ibu kan pemandu yang berhemah....(,")


10 jeJari meNulis:

kaklong said...

klu betul2 dah besar nanti jadi pemnadu F1 cmno?
tak ko banggo?..heheheh!

kasihibu said...

kaklong
-------
weii....tumpang seronoklah ibu dio!!!

ainnoraini said...

gaya dah ade tu...

@cu SaYaNg said...

amin...tak dapat F1..A1 pun boleh lah..leh ganti Alex Yong..hehehe

atuk said...

Assalamualaikum Kasih Ibu

bakal terkenal malaysia nanti....

Wassalam

akuzle said...

budak2 belajar melalui pengamatan. imran ckp dier pon bole bwk keta psl tgk abah n mama drive senang sgt...sabo ajer..

MulutPayau said...

nasib baik ibunya pemandu berhemah..hihihihi...

Zaitun said...

Manalah tahu betul2 jadi kenyataan...senyum sampai telinga mama dia.

Papa Mifz said...

mifz kalo dalam keto pun skrg dah tak roti duk diam...

gadisBunga said...

main gear tu!!! auntie GB pun tak main gear tau. hebat lah dik!