Friday, October 28, 2011 By: kasihibu

BERKONGSI BERSAMA....

abaikan salah tarikh tu ye..
nak tulis 25 terlajak 27hb ;p

Petikan SMS .EZ membuatkan sya bertambah rindu untuk merasa kehangatan belaian dari bonda yang berada di Tanah Suci Mekkah


petang tu masa sedang baca ruangan tu sya terus bagi anak anak dara berdua tu baca sekali
Alhamdulillah........mereka faham maksud petikan sms tu bila di terangkan.






SMS dari MNDIDIKJIWA tu
kadang dengan pandangan mata pun boleh mendatangkan dosa
sya teringgat kata kata ustaz di motivasi pagi di IKIM


kalau kita mengajar seseorang membuat dosa, dan dosa itu berterusan di lakukan oleh orang yg kita ajar tu, selagi itulah kita akan berkongsi dosa di atas kesalahan yang di lakukan oleh orang tersebut



Mohon di jauhkan dari kita semua kan?

SMS dari 02 tu
Itu adalah suatu kenyataan yang sedang berlaku di sekeliling kita kan?

14 jeJari meNulis:

kakchik@ella said...

Kata-kata berunsur semangat. baik untuk rohani dan jiwa.

Tetiba rindu mama .. SOb .. sob ..

Yunus Badawi said...

Salam Eja.

Semoga kita dijauhkan dari dosa2 spt itu. Inilah yg dinamakan dosa kering agaknya.

Papa Mifz said...

madah sms yg bagus utk direnungkan...

kasihibu said...

kakchik@ella
------------
sya memang suka baca petikan sms di kosmo tu

bila rindu dengar suara pun tak puaskan?mesti nak balik kampung jugak

Kakzakie said...

Kalau membaca dgn hati kita akan dapat menikmati maksud tersirat Sya...

h4ni3 said...

tQ for sharing
saya ni, dah lama tak baca paper.. huhu~

p@kciklie [PCL] said...

sentiasa berpesan dan menerima pesanan dgn hati terbuka...yg baik2 itu dtgnya dari Allah, semoga kita semakin hampir dgnNYA selalu.

Acik Erna said...

assalam sya..terima kasih berkongsi dengan semua..

Zaitun said...

Semoga dihindarkan dari segala dosa2 seperti itu.

Ati Masrif said...

kata-kata yg ringkas seperti inilah
yang mudah kita ingati..

sedih pulak rasanya ..

akuzle said...

yg memula tuh sedey n sayu lah..huhuhu

kasihibu said...

YB
--
w.salam mungkin jugak itu yg dinamakan dosa kering kan?

Mak Su said...

mmg, ramai mengejar yang haram padahal yang halal tu banyak dan melambak lambak

sal said...

moga pesanan tu menjadi ingatan kepada kita semua..
yg baik jadikan teladan..