Wednesday, October 12, 2011 By: kasihibu

ANAK SIAPA ATAS & DALAM TEROWONG?







hehehehe..............

jangan marah ye

nanti kena jual (,")

19 jeJari meNulis:

Iela Fazielah said...

hi kak... salam kenal... comel2 anak akak...besor2 dah ea

Acik Erna said...

anak ibu la tu..

Marina Monroe said...

Salam, ada padang permainan ker kat taman perumahan tuh? Nampak seronok budak2 tuh..hehehe

So Shy Lady said...

wahwahwah happy sungguh main sama2 ;D

kakak tngokkn adik2 ye!

Dr. Ben said...

tapi playground memang susah nak cari kat malaya ni...

Yasminhamid said...

enjoynya main2 di taman..

Ibu n Abah said...

woitttt...

tajuk gempaq..
ingatkan jumpa anak bunian kat terowong menora ker...-lebuhraya utara selatan...
chitttt.....

Dinas Aldi said...

Comel & manis semuanya! :D

IMANSHAH said...

anak ibu le

ibuintan said...

anak sapo la tu!! maknye tak masuk terowong sekali ke?

kasihibu said...

lela fazielah
------------
salam kenal jugak, terima kasih
walaupun ah besar sikit tp kuat gaduh jugak

kasihibu said...

acik erna
----------
betul....(,")

kasihibu said...

aunty
-----
w.salam
itu bukan ditaman perumahan sya,tp kami ke pandan jaya minggu lepas.

kasihibu said...

SSL
---
ada masa main sesama, tp banyak gaduh jugak
adik tu bagi satu sorang, ayong jaga ariq, kak ngah jaga KC

kasihibu said...

dr ben
------
ada tp tak menarik sangat, lg satu benda benda tu rosak sbb orang dewasa jugak kan?

kasihibu said...

min
---
di pandan jaya tu, masa akak duduk situ teringgat min yg duk di kawasan dekat2 sana tp apakan daya tak tahu nak cari di mana, kalau tidak boleh menyinggah ;p

kasihibu said...

akak
----
heheheh.. sebut lebuhraya, teringgat masa mengandung ayong, nasib tak bersalin dekat lebuhraya utara selatan tu (,")

kasihibu said...

imanshah
--------
betul....(,")
tp kalau nak benda benda je jadi anak ibu, kalau tidak semua nak jadi anak ayah

kasihibu said...

ibuintan
--------
mak dia tak muat ;p