Tuesday, October 25, 2011 By: kasihibu

ABANG SEPARUH BOGEL ..............

abang nak tuliss..... kata enariq
wah..semenjak dua menjak ni enariq selalu bahasakan diri dia abang (,")



nampak tak parut dekat hujung mata tu?
nyaris nak kena batu mata dia ..kalau tidak
issshhhh... tak tahu lah nak kata apa...

dengan separuh bogelnya.....baru lepas mengamuk,
sya tanggal baju melayu yg dia pakai malam tu,
bagi badan dia sejuk agaknya rindu ayah kot..

sebab tu dia buat perangai, masa mengamuk tu asyiklah panggil ayah...ayah.... : (
bukan enariq je nangis ibu pun nangis jugak....


zoommm..sikit apa yg enariq conteng.....
hasil kerja abang ariq usia 2 tahun 9 bulan.(,")

masa ni dia kira 1...2...3....sampai 10
pandai anak ibu ayah ni...

 abang nak padam katanya
 sambil kusyuk memadam ...

ibu..ambiklah gambar abang..
sambil buat peace gaya abang ariq lah tu ..(,")


 nota: lepas ni nak tukar dari en ariq ke abang ariq  weeeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii....... dah bosar anak bujang ibu nih ;p

26 jeJari meNulis:

kakcik said...

Abang Ariq nak dapat adik ke? Hehehe...:)

gadisBunga said...

erk. mana baju??? hahhaa!!!

al-lavendari said...

dah sunat lom ? hehe

kasihibu said...

kakcik
------
buat masa ni belum ada tanda2 lagi lah..(,")

kasihibu said...

GB
--
baju sudah tanggal dia baru lepas mengamuk

kasihibu said...

pak ngah
--------
dah lah...
abang sudah besar kata abang ariq
hehehe....

Dinas Aldi said...

Nasib baikla berenti mengamuk lepas tanggal baju, hehe

@cu SaYaNg said...

uiks...cekci nye

~ yus ~ said...

hehe..suka melenggeng ya kak..

arif pun kadang2 saya pakaikan pampers aje, rimas tgk dia berpeluh2..hihi

pandai dah menulis tu...:)

pena rozie said...

seksinyer die....

ainnoraini said...

dia panas ye...

hari tu..dpt sembang sekejap jerkann..kalau ade rezeki nnt kite jumpe lagi yee..

kasihibu said...

dinas
-----
lama jugak nak memujuk, bujang sorang ni ada masa makan pujuk jugak

kasihibu said...

acu sayang
----------
dah keding makan susah sangat main lebih

kasihibu said...

yus
---
tak jugak, tp sebab dah mengamuk, nak bagi sejuk tanggal baju melayu dia

kasihibu said...

pena rozie
----------
heheheh....abang seksi ;p

kasihibu said...

ainnoraini
----------
insya'allah ada perjumpaan mcm tu sya usahakan juga untuk hadir, seronok berjumpa rakan2 di alam maya ;p

Marina Monroe said...

Bila anak bongsu dah membahasakan diri abang atau kakak, hehehehehe siibu siaplah..nanti ada adik menyusul nanti..InshaAllah.

suri solehah said...

solehah pun kadang kalau dia tengok abang2nya buka baju..mesti diapun nak separa bogel gitu hehe

Acik Erna said...

assalam sya..ke anak ibu tu dah terasa2 nak dapat adik..
bila nak pindah sya..sian anak2 dan ibu rindukan kan ayah..

mRs sYa said...

akak...ariq nk jadik abg tu..maknanya kenala ade sorg boy lgi kwn ariq:p

MulutPayau said...

amboiii...seksinya Abg Ariq...

kasihibu said...

aunty
-----
takut sya baca komen nih
sbb sya tak bersedia nak jaga anak kecik lagi
tapi kalau dah rezeki mana tahu kan? terima sajalah

kasihibu said...

suri solehah
------------
kekecik ni boleh je kan dik

kasihibu said...

acik erna
---------
setakat ni belumlah kak, sya dah buat urine test dah hehehehe...

habis tahun baru pindah, sbb enpakwe walaupun dia dah tukar di rompin tapi hujung tahun ni dia ada banyak kursus di MKM Kelana Jaya

kasihibu said...

sya
---
weeiii..... setakat ni belum lagi dik ;p

kasihibu said...

MP
--
hehehe....mengamuk berguling guling masa tu, sbb tu tanggalkan bajunya bagi sejuk sikit