Monday, September 26, 2011 By: kasihibu

BIARLAH GAMBAR YANG BERKATA KATA.....

































ini...sya yang punya!!!!!! ;p


Alhamdulillah..selesai sudah majlis kenduri kesyukuran 24hb lepas


Selesai kenduri dalam jam 2.30++ terus kami adik beradik kemas kemas pinggan mangkuk, dan periuk belanga segala

Semuanya berlangsung dengan lancar

Menu adalah sangat best ,
Daging kari, ayam goreng, sambal tempoyak daun, udang sambal petai, sambal belacan ulam timun dan kacang botol.

Ada adegan sedih sedih jugak masa tu,
Masa abang mak ulung nak balik, sedih sebak rasanya
Huhuhu...tak sukalah bab sebak ni
Sedang menulis entry ni pun sya sebak lagi
Uwaaaakkkkkkkkkk.....................

Lagi beberapa hari saja lagi ni
Sya dah ambil cuti untuk balik ke kampung 28hb ni, jadi anak anak sya akan terpaksa berponteng sekolah masa tu...nak buat camno kan?

8 jeJari meNulis:

abu muaz said...

seronok ni dapat kumpul ramai-ramai

Acik Erna said...

sya..meriahnya..tengok gambar pun dah tau,
lauk pun sedap2..
semoga mak sya selamat pergi dan balik..

kasihibu said...

abu muaz
--------
memang seronok dan masa tu baru kita perasan dah tua jiran jiran rupanya

kasihibu said...

acik erna
---------
meriahlah jugak, tp kebanyakan jiran jiran macam ayah mak jugak bukan sihat sangat.
lauk pauk adalah sedap, dan yg paling sedap tak terbuang pun habis di makan dan di kongsi bersama

Amin moganya begitulah hendaknya..

Ibu n Abah said...

Semuga ibu dan ayah sya selamat mengerjakan ibadah haji..
Berkmpul sedara mara mmg saat yg paling best...

kasihibu said...

akak
-----
amin...
bukan selalu berkumpul ramai ramai macam tu , sya teringin jugak nak menjemput akak, tp takut akak tersesat mencari kg sya ;p
sbb ada menu sambal tempoyak daun tu

kakyong said...

meriahnya kenduri... mesti penat satu badan... :)

kasihibu said...

kak yong
---------
meriah lepas selsai kemas kemas, tido sakan....