Thursday, August 4, 2011 By: kasihibu

KHAMIS PUN NAK BISU-BISU...........

Malas betul nak buat en3 bulan bulan puasa nih.....(,")



aktiviti 2 beradik..................



Ni belum bab rebut rebut, baru pandang pandang
en ariq sedang tengok KC  susun  warna.

sekali dia rebut, boleh menangis kakaknya....
sabar je lah perangai anak lelaki.

21 jeJari meNulis:

~ yus ~ said...

rebut2 tu biasalah kan kak anak2 ni.

Anak saya Abid, kalau dia rebut barang kakak dia, habislah kakak dia cubit..huhu.

Terus dia yang melalak sakan

Kakzakie said...

Selalu macam itu kan. Kakak kena buli dgn adik. Nanti besar tahulah dia sya...:)

Sz said...

anak lelaki anak perempuan..memang "gurau" dia lain pesen sikit kan kak...hehehe

al-lavendari said...

jangan ... nanti kang bisu terus !

en_me said...

orang lelaki gak dipersalahkan.. kanns

ana said...

yang besar selalu kena mengalah kan...sama la ngan anak sulung ana tu. kesian dia.

Yasminhamid said...

alif.. kalau abang pegang barang.. mesti dia nak. tak kira apa benda pun..

Zaitun said...

Kan perkara biasa budak2 berebut mainan tapi yang tak tahan kalau ada yang menjerit2 huhu....

Amy Syaquena said...

Mesti seronok tengok gelagat anak2 kan kak , amy ni sunyi dan sepi je rumah..klu nak dengar bunyi riuh rendah kena tunggu time hubby menyakat amy...huhuhu sedih.

kak jemput join contest amy.

gadisBunga said...

adik saya pun mcm tu masa kecik dulu. hahaha!!

sal said...

seronok tengok anak mmbesar di depan mata..kecik2 perangainya lain...bila besar perangainya lain pula...kena pndai handle..hehe..

sayangsayangibu said...

yus
---
memang pun, yg kesian kc lah mesti nagis punya.
dia lawan2 pun kalah jugak.

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
dulu masa enariq kekecik selalu kena buli dek kc, dah besarn i dia yg buli kc menagis2 kakak

sayangsayangibu said...

Sz
--
betul gurau kasar punya, kesian kc.

sayangsayangibu said...

pakngah
------
(,")
macam tak tahu nak tulis apa tu yg terbisu tu

sayangsayangibu said...

en_me
-----
kudrat lelaki kan? mana nak sama dgn fenfuan

sayangsayangibu said...

ana
---
mengalah? huhuhu..tak ada makna
kc melawan jugak.

sayangsayangibu said...

min
---
kan..walau pun ada barang yg sama diorang dapat.

sayangsayangibu said...

kak zai
-------'
jerit dan nagis tu yg tak tahan tu

sayangsayangibu said...

amy
----
ada masa tercabar jugak kesabaran ni (,")
kalau dah terjerit2 menangis tu
sabarlah ada rezeki amy nanti lambat dan cepat saja.

sayangsayangibu said...

GB
--
hehehehe... aktiviti anak anak kecik