Friday, August 19, 2011 By: kasihibu

JUMAAT YANG BERKAT.........

Setiap tahun pada 19hb Ogos adalah ulangtahun



perkahwinan sya dan enpakwe  (,")
 

Dozen Roses Love Note


  bersama ayah dan bonda
malu maluan perantin itu..(,")

 
Apa yang buat semua yang ada tu menyengeh lebar?
sebab ayat nilah, memang sya tak akan lupakan

enpakwe: Adinda...sudilah menerima sejumlah mas kahwin pemberian dari kekanda

ini semua pak imamlah yang mengajar, enpakwe ikutlah saje!!!!  (,")



14 jeJari meNulis:

wahida said...

ekekek...lawak la pak imam tu...

sweetnya memori mcm ni kan..

hepi anniversary kak...semoga kekal bahagia selamanya...amin...

abah khalisha said...

Selamat hari raya Aidilfitri
Cara Terbaru Pemakaian Shawl

mRs sYa said...

selamat ari ghayo kak

Kakzakie said...

Alhamdulillah setahun lagi bersama hidup sebumbung dan tidur sekatil kan sya. Doa kakak moga berkekalan bahagia dunia & akhirat...

Usik-usik masa nikah biasalah sampai sekarang pun kan sya...

sayangsayangibu said...

wahida
------
pak imam tu memang lawak
amin semoga begitulah hendaknya

sayangsayangibu said...

abah khalisha
------------
Selamat menyambut lebaran yg bakal menjelma juga.

sayangsayangibu said...

sya
---
selamat ari ghayo gak ;p

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
Amin..terima kasih kak
semoga harmoni rukun dan damailah kami sekeluarga

Ibu n Abah said...

Sya...
bagus pak imam mengajar suami sya cakap begitu...
kalau senyap jer dah takder kenangan manis... kan?

sayangsayangibu said...

akak
----
jadi kenagan betul ayat manis enpakwe tu ;p

Dinas Aldi said...

Waahhhh, selamat menyambut ulangtahun perkahwinan!

Tengok gambar tu boleh terbayang kata2 yg pak imam ajar tu, kahkah!

Acik Erna said...

Assalam sya..akak terlewat.tapi tetap jugak mengucapkan selmat menyambut ulangtahun perkahwinan..

sayangsayangibu said...

dinas aldi
----------
memang pak imam pun gelak sama, semua yang ada pun pakat gelak.

sayangsayangibu said...

acik erna
---------
w.salam..terima kasih ;p