Sunday, August 21, 2011 By: kasihibu

HENSEM TAK?





ini anak angkat kesayang mak dan ayah di kampung..
ini adikberadik angkat kami
hehehehhe...kucing ni mahal tau
cer tengok tahi lalat belah kiri mulut tu
sama tau cam nih.....................





cuba tengok, bezanya kiri dan kanan je kan?
tp.. ... nape sekarang dah tak ada tahilalat kebanggaan tok ti tu ye?


SELAMAT BERHUJUNG MINGGU..............

10 jeJari meNulis:

IMANSHAH said...

Salam

wh peminat kucing rupayany..saya mint juga tapi minat bgi makan je..bela kurng minat

Rozali said...

Assalamualaikum sayang ibu

amboiiii
segit senget kepala dia bergaya depan kamera

Wassalam

Sz said...

alahaaaaiii hensemmnyaaaa...ihikss...
betul gak tak perasan dah taiklalat tokti skrg...dah overshadowed kat mekap kot...

sayangsayangibu said...

iman
----
semua minat kucing, tp enpakwe akak tak benarkan bela kucing, takut kucing tu mati bunuh diri katanya
kalau nak main kucing balik kampung sampai layu kucing tu dek anak anak

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
hehehe..pandai kucingtu bergaya kan?

sayangsayangibu said...

sz
---
hensem dan manja, sangat manja dengan mak dan ayah sya

luahfikiran said...

SALAM,
NAK BELA KUCING TAPI HASRAT TAK TERCAPAI ! ORANG RUMAH TAK SETUJU ! JADI, NAK JADI SUAMI MITHALI, IKUT SAJE LAH !

Ibu n Abah said...

hmmmm...
ingatkan nak tanya hensem tak enpakwe atau en ariq...
sajalah tu...

sayangsayangibu said...

dato LF
-------
enpakwe sya pun tak setuju jugak, jadi nak belai kucing bila balik kampung dan di tempat kerja
ada kucing terbuang sya selalu bagi makan

tahniah jadi suami mithali
sayang kucing pun kira ok kan?

sayangsayangibu said...

akak
----
hehehehhe...mereka berdua tu dah memang hensem pun
hahahahaha.... (,")