Friday, July 1, 2011 By: kasihibu

KATA ORANG.................

kata oranglah.......................


kebanyakan muka anak anak adalah
seiras muka omak eh...
errrrpppppppppppppp.....

io ko? 


Cuba  tengok nih..........................(,")

nota: en3 ni adalah en3 segera sbb
dua-tiga hari dan mungkin dalam seminggu dua ni
 memang hari yang sangat sangat bz..





18 jeJari meNulis:

Jiejah @ Iza said...

mmg la hihihi muka akak terutama anak² dara tu ;-))

DrSinga said...

dah acuannya sama!!!

:)

kakcik said...

Mak mertua kakcik selalu kata yang anak2 kakcik lebih iras wajah kakcik. :)

Acik Erna said...

sya..ada yang betul..ada yang tidak..anak2 akak tak de sorang pun ikut muka mak dia ni ha..

sahromnasrudin said...

mmg betul kata org2 dahulu hehehehee

Ibu n Abah said...

Sya...
mana yang lawa2 dan pandai - pandai memang ikut emak dia...
tapi yang kureng tu...
"itulah sebijik bapak kau/Ini menurun bapak kau lah ni....."
Tak Gitu?....
hehehehehehehehehehe...

sayangsayangibu said...

mommy
----
tu lah pasal, perangai pun sama kuat merajuk ;p

sayangsayangibu said...

doc
---
kemana tumpahnya kuah pada nasi
errpp boleh tak guna peribahasa tu..(,")

sayangsayangibu said...

kakcik
------
tp ada yg kata lebih pada keluarga enpakwe.

sayangsayangibu said...

acik erna
---------
yang ponting anak2 kita kan kak..

gadisBunga said...

saya boleh berify:

memang sama! hihi~

wahida said...

ke mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasik? hehe...

maiyah said...

assalam..

camne nk bnding maknya x ddk sblh tp mmg ada btul kta2 tu ;)

zino said...

kesian abah e.. hehe

Sz said...

muka suami akak pun mirip2 ngan akak kot...heheeh

Yasminhamid said...

ada jugak irasnya.. tapi anak2 saya iras bapaknya..

Yasminhamid said...

ada jugak irasnya.. tapi anak2 saya iras bapaknya..

sahromnasrudin said...

assalamualaikum...datang menziarah cini pd pagi selasa...