Monday, June 20, 2011 By: kasihibu

MACAM MACAM SEMALAM............


Atuk ni sanggup menjadi  PEKAK
kerana...........




----------------------------------------------------------------------


Siapa kata lembu tak muat masuk dalam kereta?


------------------------------------------------------------------------------



Sangat sangat ngeri................


----------------------------------------------------------------------------------


Mereka yang bertuah.........



-------------------------------------------------------------------------------------


25 jeJari meNulis:

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

baca semalam kak.dekat sejam jugak nak habiskan metro tu.. hehe..


sanggup pekak tuan punya playboy tu kan ? macam datuk & cucu pulak dia dengan si kembar tu.

Zaitun said...

Kak Zai ngeri tengok berita yang putus jari dekat eskalator tu.

Selalu ada juga nampak kanak2 bermain dekat eskalator manakala mak dan ayah sibuk membeli belah.

sayangsayangibu said...

reen
---
kembar tu cantik betul kan?

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
sya pun sesangat ngeri baca semalam

Kakzakie said...

Anak kakak terpegun masa lihat budak putus dua jari. Ngeri kita ibu-bapa, anak-anak pun takut juga.

sayangsayangibu said...

kakzakie
--------
tp anak anak sya yg kecik2 ni kalau dapat tangga tu, tak mou pegang pulak ngan kita

Hamizah said...

ngeri tgk bdk tersepit jari tu..
anak sy pernah terjatuh atas eskalator alhamdulillah xapa2

en_me said...

mcm2 ade kanns.. uhuhu

sayangsayangibu said...

hamizah
------
memang mengerikan, kita yg baca pun ngeri apa lagi yg tengok kan?

sayangsayangibu said...

en-me
-----
memacam ado

Nek Cun said...

Tahniah, macam-macam ada yang nak dibaca... boleh untuk di buat tauladan dan juga untuk dijadikan iktibar...

Hanis Azla said...

ngerinya cerita yg tersepit tu.. rasa tak sampai hati nak baca.. sedih sgt rasanya..

Piasara said...

"ngeri bc kes budak dua thn putus jari tu..bahaya kat mana2 kan..kata org malang tak berbau..kesian sgt.."

Amy Syaquena said...

ya allah ngerinya lihat budak putus jari tue...

sahromnasrudin said...

atuk tue napa..tak sempat baca metro huhuhhh..

DrSinga said...

bior pekak asalkan 'dapat'...

Amy Syaquena said...

salam kak amy singgah sini melwat akak, sunyi dan sepi je rumah nie

sayangsayangibu said...

Nek Cun
-------
sekadar berkngsi, ada antara kita baca akhbar lain2 kan?

sayangsayangibu said...

Hanis Azla
----------
sangat ngeri, anak anak nak naik sendiri pun dah takut
kesian kan?

sayangsayangibu said...

Piasara
-------
sangat ngeri, masa tengok tajuk tu pun dah terjerit ngeri

sayangsayangibu said...

Amy Syaquena
-------------
memang ngeri

sayangsayangibu said...

sahromnasrudin
--------------
klik dekat link tu, si kembar tu cantik jugak

sayangsayangibu said...

Doc
----
eee... tak sanggup...sayang telinga.

sayangsayangibu said...

Amy Syaquena
------------
w.salam amy, tqvm singgah ada kerja di luar

sal said...

org yg hisap rokok ni sepatutnya sensitif ye.. kena pergi ke tempat yg jauh drp org skit..tidaklah dia mengganggu keselesaan..