Saturday, May 14, 2011 By: kasihibu

TERKEJUT................

Jalan jalan di blog kengkawan

baru tahu
ada masalah rupanya..
patutlah sya dah balas komen dalam botol, dah post en3 bulan mei bulan khas untuk ibu


hasilnya
adalah sangat mengejutkan

 hilang.....semua komen dan en3 tu...

ermm.. iolah..sedangkan manusia yg sempuna ciptaan pun ada yang kekadang tinggg...tonnggg...

inikan pulak sistem yg di program kan

betul tak?


Ok...selamat berhujung minggu semua......
selmat pergi kenduri kawen, selamat pergi beriadah bersama keluarga dan rakan taulan..

nak pergi jemput si KC di rumah mama nih.. dah 2 hari tak mahu balik rumah gewammmm

11 jeJari meNulis:

azieazah said...

Betul tu. 2 hari masalah teknikal blogspot/Google.

tapi dah ok dah.

zino said...

semua penulis blog terkejut hehe

Azhariah Zuber said...

yup kami pun taksenang duduktak leh buka blog dua hari

Dinas Aldi said...

Yalah, komen dalam botol saya pun hilang, swedih..

Yan said...

ALHAMDULILAH dah recover sekarang.. semua tahap meroyan ...

sayangsayangibu said...

k'azie
------
y2k dah terlebih lepas kan?

sayangsayangibu said...

zino
----
nmana tak dah elok balas komen dan en3 baru tetiba je hilang..alahai sedihnya.

sayangsayangibu said...

AZ
---
sindrom y2k kah? ;p

sayangsayangibu said...

dinas
-----
sya pun sedih, sbb banyak komen hilang.

sayangsayangibu said...

k'yan
-----
yup dah ok pun.

kakyong said...

downtime paling lama yg terjadi pd blogspot.. apapun la ni dah buleh ligat berblog semula kan..


n3 terbaru kakyong
SJ as rockstar.. does he look like one?
Kenapa blog moms @ ibu-ibu perlu mesra SEO
Jamu mata– gambar drama Nora Elena