Monday, May 2, 2011 By: kasihibu

ANAK MAK....IRAS MAK..SENYUM MCM MAK...


anak dan mak

klik diSINI untuk menjamu mata.......... (,")

tak cukup 29hb
30 hb pun sya layan lagi majlis perkahwinan putera will dan kate nih

rasa sedih dan sayu pulak

sbb.......

Ldy D tiada di majlis tu

suka tengok gambar tu
seiras kan?
bebetul anak mak.......

14 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

moga Allah gerakkan hati mereka supaya mengagungkan Pencipta mereka

Wassalam

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

saya iras-iras bapa saya...

=sz= said...

memanggg sangatt mirip anak n ibu kan kak sya...
sukaaa tengok maniss je senyuman mendiang lady D & will ni... :)

Zaitun said...

Memang ada iras mak harap2 biarlah sifatnya juga macam mak,merendah diri buat semua orang sayang.

Dulu kak Zai minat dengan puteri Diana sampai ikut fesyen rambutnya.

nurHeart said...

sgt2 iras, smiled sweetly.. tiap kali pndang prince william mulut jdk speechless.. :)

Dinas Aldi said...

Betul kan, asyik terfikir pasal Diana saja sepanjang tengok majlis perkahwinan tu.. :(

silverlady said...

ha'ah...william mmg sejibik muke lady diana kan...tp rambut ikut bapak...huhu

sayangsayangibu said...

atuk
----
Maha Suci Allah kejadianNya memang sempurna.

sayangsayangibu said...

AH
--
akk iras mak..(,")

sayangsayangibu said...

=sz=
-----
sangat sangtakan..cuma rambut ikut bapak.

sayangsayangibu said...

k'zai
-----
gayanya mcm tulah kan..
sya pun suka tngok gaya ldy d

sayangsayangibu said...

nurheart
---------
menarik blog nur...
memang sayu pulak kan?

sayangsayangibu said...

dinas
------
yup...rasa mcm lebih berseri kalau ldy d ada.

sayangsayangibu said...

silver
------
yup..tak sah lagi anak mak bapak