Monday, April 11, 2011 By: kasihibu

HITAM MANIS SI HITAM MANIS.............

bacaan meter 153797 km
guna dari tahun 2004


keadaan bahagian pemandu
                                                                buka baju pintu
        kiri dan kanan



 rotax adalah baru r-new hingga MAC 2012
                                                                       bahagian             depan belakang




                                               sisi kiri dan kanan, cover rim dah
 terjatuh di tengah jalanraya, tak sempat nak kutip




  



sisi depan dan belakang





untuk makluman  kereta ni dah selesai bayar bulanan, tiada masalah enjin
sbb memang buat selenggaraan mengikut bacaan meter

sepanjang guna paling jauh bergerak ke utara dan pantai timur je.
Kebanyakan enpakwe yg guna kereta ni,
sbb sya bawak si biru tu je atau pun merempit dengan motosikal (,")

apa apa hal yang berkenaan sila sms atau telefon di
0172185627


11 jeJari meNulis:

Dinas Aldi said...

ohh, nak jual eh si hitam manis ni?

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

moga berjalan lancar dan dipermudahkan kedua pihak

Wassalam

azieazah said...

Dah abih bayor yer....? hehehe

kakcik said...

Mesti ada yang berminat nanti.

Alamak! lesen memandu kakcik (walaupun tidak memandu) dah tamat tempoh semalam....

sayangsayangibu said...

Dinas Aldi
----------
ia nak jual dah, tak sempat nak gilirkan guna 3 buah sekali
selenggara lagi
minggu lepas lupa nak panaskan enjin dah lemah beteri kereta tu.

sayangsayangibu said...

atuk
----
w.salam
Insya'allah

sayangsayangibu said...

k'azie
------
dah habis bayar kereta tu, sbb tu ambil si merah tu lagi pun keluarga sya ramai anak 4 orang kan? mana nak muat kereta iswara tu.

sayangsayangibu said...

kakcik
------
harus hidupkan lesen tu ye...

sweetsal said...

ohh nak jual kereta ke ni..brp harga? mudah2an ada pembeli..

sarah-najwan said...

ni kira iklan la yer..
harap2 ada yg berkenan nati..

Hanis Azla said...

semoga cepat2 dpt pembelinya..