Thursday, March 31, 2011 By: kasihibu
Bila tah tak ingat ada program 'BERSAMAMU' dekat tb tigo

yang istimewa adalah kisah kucing kucing terbiar

ada kempen kemberi kan binatang si jantan supaya tidak berlaku
lambakan binatang yang terbiar


sya kata dengan enpakwe

tengok kan...
kalau tiba bab 'kemberi'

pasal apa bukan lelaki atau jantan yang di kemberikan

sikit sikit tunjuk pada perempuan atau pun betina


errrpp.....


sangat tak adil kan?

15 jeJari meNulis:

Hanis Azla said...

sudah suratan yg perempuan dan yg betina tu..

ibuintan said...

sya,

ha'ah sangat tidak adil kan, yang pihak jantan atau lelakinya tak buat apa2 pun .... semuanya selamat

sayangsayangibu said...

hanis azla
----------
kan... sangatlah tiada keadilanya

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
kan kak...
tak adalah pepatah berat sama di jinjing kalau dah gitu kan?

gadisBunga said...

ini dinamakan diskriminasi!!

luahfikiran said...

SALAM,
KITA TENGOK KES2 BUANG/BUNUH BAYI TU. YANG KENA TANGKAP DAN DIHADAPKAN KE MAHKAMAH IALAH PIHAK WANITA. YANG LELAKI TU TERLEPAS BEGITU SAJE. MEMANG TAK ADIL TU !

en_me said...

kan dah fitrah camtu.. ekeke

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

k'eja,

tak sampai hati tengok hari tu..

ahmad humairi said...

Assalamualaikum,

Pasal yang betina tu dah ramai sangat kot?. Kalau yang jantan dihapuskan zuriatnya....habisla..xde kucing lagi....

sayangsayangibu said...

GB
---
kannnn....?

sayangsayangibu said...

Dato'
----
terima kasih sependapat
adakah terlepas pandang atau tak terpandang?

sayangsayangibu said...

en_me
-----
fitrah alam saja...

sayangsayangibu said...

reen
-----
betul tu..kesian kan?

sayangsayangibu said...

AH
--
sepatutnya kena samaratakan
baru betul..

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

salam
dekat dgn tanjung sepat ni..tempat dato kena sosilawati kena kan kan