Sunday, February 6, 2011 By: kasihibu

SEPAH DI B.U.A.N.G........

Enariq ni, kalau dia nak makan, sendiri saja
nak suap suap ada angin dia layanlah, tp selalunya nak suap sendiri

hasilnya...................

v

v


v

v


 comot secomotnya

sangat sangat comot kan?

sangat sangat 
kreatif kan?


beginilah gayanya bila enariq sedang makan
berterabur satu dapur, yang ni nasib baik di kedai makan

w/pun gitu sya tak tinggalkan keadaan macam tu 
tak sampai hati mesti kemaskan jugak meja tu. 

14 jeJari meNulis:

Zaitun said...

Bagus juga kalau suka berdikari sampai ke besar.

gadisBunga said...

hahah. comot!!

tapi kalau tgk bebudak kecik makan, mmg macam2 depa buat. mmg kreatif!

azieazah said...

Selalunya budak seusia ini memang semua dia nak buat sendiri. Macam dah pandai konon. Elok juga dibiar sekali sekala, cuma diawasi.

Tapi kalu dah sepah gitu, tandanya dia dah kenyang ler tu..

Bila Mak Tarzan Membebel...

Yunus Badawi said...

Steadylah enariq diberi peluang makan sendiri. Tak disia2kan peluang itu hehehe

Yunus Badawi said...

Eja pun mcm emak Adam. Kalau lepas makan di restoran, akan kemas pinggan mangkuk sementara tunggu anak2 habis makan. Senang sikit kerja org restoran tu.

Tapi kalau tauke dia bagi diskaun bagus jugak kan? huhuhu

kak Erna said...

sya..biar bersepah pun tak pe..janji ada yang masuk mulut dia..
dari kita nak suap..bila tak mau..lansung tak buka mulut kan..
comel je..tak de comotnya..

en_me said...

ikut perangai saper larr kanns.. ahaha

sayangsayangibu said...

kak zai
-------
enariq kan abang.. ;p

sayangsayangibu said...

GB
--
;) Seronok kalau tengok diorang makan, tp bab mengemas tu malas

sayangsayangibu said...

k'azie
------
memang kan? kena pulak dia bergabung tenaga dengan kakak chantik...
tp selalunya enpakwe ajar diorang buat sendiri kemas dan lap apa yg tumpah

sayangsayangibu said...

YB
--
jadilah makan yang tak makan.
kalau keluar baju s.by memang kena ada

sayangsayangibu said...

YB 2
-----
kesian dan tak sampai hati tengok keadaan macam tu.
nanti tension giler2 pulak orang yg nak mengemas tu. :)

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
ialah tp berapa suap pun yg masuk bersuap suap pulak yg buang.

sayangsayangibu said...

en_me
-----
ikut perangai enpakwe kot? ;)