Thursday, February 17, 2011 By: kasihibu

CARA MUDAH KE ATAU M.A.L.A.S.H.........?

sumber pakcik google




Jam 10.30  malam tadi masak nasik

Jam 11.30  malam tadi buat nasi goreng

masak bukan untuk di makan malam tu

Tp………..






v

v




Untuk sarapan pagi

Lepas masak masuk dalam rice cooker
 On suis
biar  tetap panas

Pagi dah boleh makan

Sonang kan?

Erpppppppp…. Cara orang malassssshhhhhkah.................
  atau cara mudah untuk wanita bekerjaya ?

Apo apo lah ye……

Janji ada sarapan dan bekal untuk anak anak dan enpakwe ( ," )

17 jeJari meNulis:

ibuintan said...

hahaha... boleh try gak cara tu!

malas? ado lah sikit2 kot terutama malas bangun awal

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

yang penting kenyang kak !

cikceriacorner said...

heheheh..bkn malas kak..

tapi memudahkan keje..:)

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

janji ada bekal untuk anak-anak, perut kenyang hati pun senang

kak Erna said...

sya..sama lah pulak..tapi akak tak masuk kan dalam rice cooker..pagi tu panaskan lam microwave je..

sayangsayangibu said...

ibuintan
--------
senang kan kak
enpakwe punya idea, kalau roti pun sya buat gitu lepas tu simpan dlm bekal

sayangsayangibu said...

reen
----
betul tu yg penting kenyang, kalau tidak kesian pulak dgn diorang

sayangsayangibu said...

CC
--
(,") kalau terlajak bangun tak kelam kabut dah kan?

sayangsayangibu said...

CB
--
betul tu, bila dah kenyang baru boleh buat kerja/ belajar kan?

sayangsayangibu said...

kak erna
--------
kita kan fenfuan... ;p

Dinas Aldi said...

ini bukan malas. kalau malas, tak masak langsung, hehehe

salam perkenalan :)

Hanis Azla said...

yg penting memudahkan kerja kan.. klu malas langsung tak buat sarapan.. ini kira rajinlah ni.. bijak lagi..

kak long said...

buleh gak,janji tak basikan?

walaupun nak copek totap air tangan isteri &ibu:)





mano deh tag ea..?

My Life My World said...

Ini kes terlebih rajin dan ingin mendahului waktu.

Noted : Terima kasih pada serangga yang hensem sebab menemukan kita :) Opsss... pada Azrina03.07 juga.

Pok Li said...

Banyak idea yang muncul dari dua perkara tersebut iaitu cara mudah dan malas. Kalau bukan kerana nak mudah mungkin juga malas, tak mungkin lahir ciptaan seperti mesin basuh, periuk nasi elektrik dan bagai-bagai lagi tu

=sz= said...

as salam kenal SSI!

saya sukaaaa cara tu kak...

waktu pagi2 ialah waktu paling kritikal utk para ibukkk buat keje rumah...nak siapkan anak sekolah, nak susun kusyen, susun menan, sapu lantai, nak basuh pinggan, belum lagi nak jemur baju ;p

kak long said...

ok..kaklong dah publish n3

tqvm!


http://diyadaniablogspotcom.blogspot.com/2011/02/my-rempeyek-giveaway.html