Tuesday, November 9, 2010 By: kasihibu

EN.ARIQ DAN KUCING....


dah jumpa kucing pulak... ;p


usik telinga pulak....


Enariq dan semua anak anak sya memang tak takut kucing
suka kucing
sayang kucing

sya tak boleh bela kucing sebab
en pakwe kata

 v

v

v


v

v

sob..sob...sedih tui.... : (

nanti kucing tu bunuh diri
sbb..........??????

 v

v

v


v

v

    bila kucing tu lapar, dia keluar rumah cari makan, tetiba kena langgar lari
lepas tu mati.
kan kesian ...salah siapa?
salah kitalah kan sbb tak bagi dia makan
sikit punya panjang alasan dia bagi..
ceesss............
dan yg penting nanti
anak anak buli ;p
boleh terima pakai ke alasan tu?


8 jeJari meNulis:

Kyuubi said...

ahahaha.. alasan tak ble blah! haha

sahromnasrudin said...

salam..jika takde alahan tak apa, kan..sy ada alahan pada kucing huhuhuhu

Yasminhamid said...

anak kedua saya memang minat kucing.. tapi saya geli dengan kucing. anak sulung pulak doktor tak benarkan dekat dgn kucing...

alfa juliet said...

sy pun suka kucing miow miow..hehe

kak Erna said...

sya..nampaknya kena terima pakai jugak lah alasan tu..kalau dah tak bagi..memang ada bermacam2 alasan..sya kena terima tu..he he..

a.z.r.i.n.a.03.07 said...

Budak2 tak sah kalau tak suka kucing.

Along suka tapi Adiq pulak allergic.. sudahnya tak de lah nak bela..

kak long said...

sejak kucing kesayangan hilang 10thn dulu...
kaklong tak penah bela lagi...

DrSinga said...

main2 kucing maya je lah...
kat fesbuk..
bileh salin 2 baju lagiiiiiii..