Saturday, November 13, 2010 By: kasihibu

ASYIK.....ASYIK..ASYIK....... ; ).

Wah........tajuk tak agak agak...


lokasi di rumah
dalam bilik
malam tadi

errppp..........


rambut sya gegatal

pastu sya gegaru......


pastu sya tengok errppppppp

ado kelimumur
erpp... sya tak garuk gini tau.. ;p


ceittttt...............patutlah gegatal

nasib tak kufu kutu  

anak beranak kutu
eee...geliii..... 

sumber pakcik google. 

kalau kutu lagi haru
kena bela pulak si monyet ni tolong carik kutu
hahahahaaaa.......... ;p 


pastu sya tanya enpakwe

sayang..kelimumur ni sebenarnya apa ye?

enpakwe: kulat

sya: errppp kulat, eeeee......teruknya





tp kalau kulat sisir ni sodap gak kan?

boleh buek gulai


terasa nak masak yo, gegaru atas kepalo..... 

heheheheheheeheheee... ;p

ok chau cincau
selamat hari minggu...............

12 jeJari meNulis:

azieazah said...

Kalu ikut tip orang lama, gunakan limau, tonyoh kat kepala, biar lama skit, baru bilas.

Tapi kat farmasi banyak dah medicated syampoo yg berkesan (e.g. Selsun tu pun boleh)

OmbakBaik said...

comel2 pics..menggaru kelemomor memang menASYIKan.

Mohd Azrin said...

Kelimumur memang spoil betul kalau pakai baju hitam jatuh dekat kawasan bahu menyebabkan kurang selesa

kak Erna said...

sya..rajin2 la lumurkan air limau nipis di kepala..insyaallah...
kadang2 kalau kita tukar shampoo pun boleh hiolang jugak kelimumur tu..

Pok Li said...

Saya dah botak ni pun banyak kelemumur jugak :)

Pok Li said...

Saya dah botak ni pun banyak kelemumur jugak :)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

saya amalkan sapu santan kelapa
rambut jadi catik...he he

Wassalam

Yunus Badawi said...

Bagilah baja biar kulat tu gemuk. Pastu baru boleh dimasak hehehe

Kena pakai shampoo anti kelimumur supaya tak tambah parah.

alfa juliet said...

kadang2 rambut i pun kelemumur gak...cuba sapu minyak apa2 bijan or zaitun insyaAllah kurang

gadisBunga said...

selsun blue palinggggg berkesan! serius cakap ni...tak tipu...! heheh

izee said...

mmg xsk de kelmumor..gataii kan..

al-lavendari said...

ha ha ha .. kelakar entri ni !

boleh buat PKS tanam kulat. hehe