Sunday, September 19, 2010 By: kasihibu

SAMBUNG JALAN

Nak sambung guna apa ye?


tali..?

benang...........?

rambut............?



heheheheheeee...............


tidaklah kami nak menyambung jalan raya tu


tp.............


hari ni , pagi ni seawal jam 9.00
kami akan sambung perjalanan untuk beraya di sekitar S.alam dan juga K.Lumpur


Semalam?



Pagi di Melaka
Petang di N9

Malam baru balik...tp tidaklah selewat malam, jam 10.00 dah ada di rumah

Lepas tu layan air mata salina

sodihkan?...sesangat sodih

pangajaran ceritara tu yang palingggggg..... penting adalah

JANGAN  BERJUDI........
HARAM.......

dan akibat musnahnya rumahtangga salina malam tadi
adalah PERBUATAN BERJUDI, TAMAK HALOBA

mana ada orang kaya dengan berjudikan?

Kalau sempatlah kan, nak ke rumah YB,DOC SINGA,AKAK,REENA & KAKCIK .hehehehehe
kalau sempat... ;p

7 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

selamat berjalan jalan
selamat beraya

Wassalam

kakcik said...

Salam Sya...

Alaa... kakcik ingta nak singgah rumah Sya hari ni sebab nak hantar Angah balik ke Banting... :(

ibuintan said...

wah memang beraya tu..
hati-hati dijalanraya..

kak Erna said...

sya..akak tak sempat lagi pi beraya..
bila cuti..terima tetamu dulu..cuti akan datang kot..baru nak jalan raya pulak..

sahromnasrudin said...

salam..semoga ikatan ukhwah kan tetap setia terjalin

DrSinga said...

hehehe...
ko nak datang..
koling2 dulu....
kan aku bagi keropok kulit lembu je kang!!!
:)

zahidah said...

salam kak eja, maaf yer...kebetulan pulak time akak dtg melaka sy gi shah alam.....
btw, rumah akak kt mana yer..? kotlah, kalo sy gi KL blh gi umah akak...