Saturday, July 17, 2010 By: kasihibu

SEBAB ADA MUNGE....

Antara baja baja munge dihati adalah..............

oppss..nak kongsi je ye.......sebenarnya malulah nak bagitahu

ini...................bakal tempat berteduh kami sekeluarga............

dlm proses..........


hari pertama dapat kunci


Walaupun hampir tandus kewangan kami berdua...........

Tp demi keselesaan dan keselamatan

Wajib tutup mato, buek tak tahu

Macam ni lah kan.....
Berkorban mano yang ado, ikut kemampuan sajok....

Kalau ikut hati


sumber pakcik google

Harus dan wajib dikejar ahloonggg.............

sumber pakcik google

Ohh.... takut... disimbah dongan cat
tak pasal pasal yo kan?

heheheheee......  ;p

Adioss........ pagi sok nak buat nasik lomak sambal ayam buek bekalan , sobab nak mula mengecat bilik anak anak dara tu...
ado sesiapo nak membantu?

11 jeJari meNulis:

Yunus Badawi said...

Tahniah lah dah dapat kunci.

al-lavendari said...

dah siap sok, bolehlah buat kenduri doa selamat masuk rumah !

kemudian bolehlah tanam motan depan rumah dsb.

kakcikseroja said...

Syukurrr .. Alhamdulillah... :)

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

Alhamdulillah
Syukur
Taniah
dapat rumah baru

moga rumah itu menjdi syurga dunia

Wassalam

Jiey^Mien said...

wahhh cantik..
kat mana ni?
=)

Yasminhamid said...

beraya di rumah baru la nampak gayanya yer???

en_me said...

sonoknyer nak dok rumah baru kannns.. ehehe

Ibu Sayang said...

Salam SSI,

Alhamdulillah dah dpt Baiti Jannnti baru. Sok bolehlah buek kenduri naik rumah pulak ya!! Eh ket daerah mano rumah kau tu??

cheqna said...

alhamdulillah
ada gak tempat berteduh..
rumah baru ye..=)

sayangsayangibu said...

YB
--
terima kasih, nanti ke Sri Cheeding, singgah singgahlah di Jenjarom



Pakngah
-------
Insya'Allah, kami nak buat sebelum masuk rumah, dah siap bersih panggil ahli surau di taman sebelah
Tanam manggo cadang eh, yg 3 tahun dah berbuah tu,motan kuning pun best jugak kan?



Kakcik
------
Alhamdulillah.....harap haraplah enpakwe tidak ditukarkan dimana mana dalam masa 3 tahun ke depan nih..sob kiranya di daerah ni dah 3 tahun kami disini.
Bila hantar anak ke Kolej tu bolehlah singgah disini



Atuk
-----
Terima kasih atuk, semoga menjadi syurga dunia yang indah
Bila hantar anak ke Permatang Pasir tu bolehlah singgah disini



Jiey
----
Terima kasih,
Lokasi di Kuala Langat, kawasan sangat best tidak lebih 1hrs nak ke Putrajaya, KLIA,S.Alam, Klang dan Seremban
Sebab tu kami terbuka hati nak beli rumah ni.



Min
---
Raya, pasti di kampung jua...hehehehe



En_me
-----
Seronok dan tak sabar juga sbb dah lama kami asyik duk di Qrts k'jaan...



Ibu sayang
----------
Alhamdulillah....
Insya'Allah begitulah perancanganya
Daerah K.Langat Jenjarom tompek yg banyak produk IKS, kalau nak kirim kerepek2 boleh saja..



Ceqna
-----
Begitulah kiranya .....;p

ckLah said...

Tahniah....



ckLah masa beli rumah 11 tahun dulu...terujanya dari dapat plan rumah. Hari-hari dok lawat tapak. Ambil gambar setiap progress, kemaruk melebihi budak kecik. Yang kelakarnya, pantang ada majalah Anjung Seri, Impiana, Homes, Dekorasi, Laman...semua beli. Bila dah siap, satu dekorasi pun tak terbuat...he..he..Seronok org beli rumah ni..