Thursday, July 15, 2010 By: kasihibu

DALAM HATI ADA MUNGE.....

Wahai kengkawan ku.......sihat sejahterakah semua.........?

Ku rindu pada mu semua..........  ada ke yg rindu ku jua.. heheheheh

Hati ni meronta ronta nak ambik masa yg ciput dan kontang ni
sbb nak kongsi

dalam hati sya ada mungeeeeeeeeeee........... ;p


  sumber pakcik google 

12 jeJari meNulis:

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang Ibu

apa dia munge !!!

ada dlm kamus ke

nak tanya kekawan leee

Wassalam

al-lavendari said...

dah berapa hari saya tercari-cari komen ssi tadak mari !

kakcikseroja said...

wah.. boleh petik ka itu bunga??? :)

matahatijiwa said...

salam kak..mungeeee...hehe..cam hepi jer dgr...

kak Erna said...

salam sayang ibu..amboi..merah nya bunga dalam hati tu..mesti gumbira yang teramat tu..

nino said...

munge ape?
munge ros kah?
munge lily kah?
or munge kobis kah?

Temuk said...

Salam,
Hendaknya, 'munge' merah itu petanda hati senantiasa segar bugar & gagah menghadapi segala cabaran. Pak Cik Temuk ucapkan selamat berhujung minggu dgn gembiranya bersama famili.

sahromnasrudin said...

semoga segalanya baik-baik aja utk saudari ya

Yunus Badawi said...

Salam Eja,
Bunga apa yg ada dlm hati tu? Kongsilah dgn kami hehehe

alfa juliet said...

HIHI NAPE TU EK? tak nak kongsi2 ka

rynas said...

saya pun rindu jugak sama kamuk...peace

Aida Ali said...

Saya pun nak rasa munge tu, macamana ya?