Friday, May 7, 2010 By: kasihibu

Sakit tekak

Sya sakit tekak dah 2 hari sebenarnya

Tp malas nak peduli, tp hari ni dah sangat sangat terasa
macam  tekak tu luka

Nak minum air pun  berchinta dengan enpakwe oppss.....tak tertelan

Mungkin ada hikmahnya kot
Bila sakit tekak bercakap pun malas, dan yang penting sekurang kurangnya ada yang akan merindui suara lemak merdu bagai hililintar nih( anak anaklah yg rindu suara ibu tu )

Tadi jemput diorang pulang dari sekolah

Ayong: Ibu kenapa ibu tak bercakap?
Ibu: sakit tekak, macam ada rasa luka

Ika: OOOoooooOOOOOooo.. nada tu macam suka patut ibu diam aje, kalau tidak ibu banyak tanya anak anak

Apa nak buat kan..sonyap ajelah....

Kira hari ni diorang taklah diserang berbagai soalan, tp yang best diorang sendiri bagitahu, ayong ada h/work Math, Ika Sains
Bagus gak tak bertanya, sbb diorang dah tahu apa yang ibu nak tanya...

Semoga tekak kesayangan ni cepat sembuh..tak selesa rasa macam tersekat sesuatu dan rasa macam luka
mungkinkah ulser?

9 jeJari meNulis:

alfa juliet said...

anak pun dah hapal soklan ibu..senang tak yah tanya..haha

Yasminhamid said...

musim panas ni mudah kena jangkitan tekak kan?? harap cepat sembuh.kesian anak2 rindukan dendangan ibunya.:)

Che' Pit said...

aritu masa last day kursus, sakit tekak.. pagi tu ajar, asyik menelan air lir n minum air.. esok terus demam 2 hari.. MC

xiiinam said...

Jom karaoke!








....dah minum air asam Jawa dah?


Moga lekas sembuh!

al-lavendari said...

teruknya tengok gambar awak sakit tekak !

macam tu tak jadilah nak ajak awak pergi karaoke malam ni !

rynas said...

saya pun baru jer baik dr sakit tekak. 2 hari tak dak suara..seksa jer rasa huhuhu..itu pun makan ubat..

sayangsayangibu said...

AJ:
senang...memang itu soklan wajib setiap hari..

Yasmin:
hahahaaaa...
rindu ke suko?

CP
Dah sihat ke?moga sudah sembuh

xiinam:
hahaha...kita bawak lagu ella....
layan..lentok lentok lagik ;p

AL:
hahahaha.....imaginasi yg terlampau je tu..
silo jangan percaya..tp pagi ni suara dah bertukar macam yusni hamid tu
"baru balik bang?"
hahahahaaa....

rynas:
kena minum air suam bebanyak kot...

DrSinga said...

pergi klinik lah wehhhh....
teruk benar bunyinya tuuuu...
meh datang sini...
gua bagu injeksen..
:)

sayangsayangibu said...

DR
enjekkksyyyennnn....

errppp...tak pe dah sihat ;p