Saturday, May 15, 2010 By: kasihibu

Maluuuuuuuuuuuu..................

Errpppppp......malu....


Malu..............


Maluuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu............................................






En3 ni adalah tak ada kena mengena dengan peristiwa kekalahan badminton tadi ye.. ;o

Sya malu nak tunjuk gambar nih.....

v

v

v

v

errkk..mano lagi sebolah?

Ini adalah sebahagian daripada tugasan menjawab TAG dari mommy si adam nih...


Brand : Satini sajo..tp  model si Zakiah Anas tu.. glems tak? huhuhu...

Warna : Putih siap ada munge munge chinta lagik....

Harga : RM29.90 kot tak silap.

Tahun beli : 2009 tak ingat bulan bilo

Sebab beli : Suko tengok cute sangat maso dalam katalog,
 dan cute juga bilo dah pakai di kaki sya... ;o

---------------------------------------------------------------------------
Kenapa sya pilih kasut yang nih? boleh lah ye panggil kasut.

Sadis tul ceritera kasut nih..meh kita kongsi....

Kenapa tinggal sebelah?

-sobab... lagi sebolah tertinggal masa kenduri di Baling bulan Dec tahun lepas, 
rumah sedara belah enpakwe, jauh tu..di Baling...jd kasut tu terbalinglah disana...

Kenapa boleh jadi g2?

-sobab..masa masuk dalam kereta, biasolahkan walaupun dah masuk dalam kereta tp kaki adalah tinggal lagi di luarkan, lepas tu borak borak pulak lagi bila dah terleka, mako eh tak sodar masuk kaki saje, tp kasut dah tinggal di tanah, rasa macam masuk rumah pulak, tanggal kasut sebelum masuk ;p

Kenapa kasut tu berabuk?

-sobab...dah tinggal sebolah kan, mako eh tinggal di luar yolah..dokek tempat kasut luar tu, dah sah sah kasut yg cantik jelita nih tak hilang, sobab sapa yg nak pakai sebelah sajok... ; )

cerita kasut nih ado di en3 sebelum nih...jab nak godek...


makno eh dah 2 kali dah jadi gitu, kan dah kato masuk kereta macam nak masuk rumah, adakah anda juga alami peristiwa begini?
jangan tifuuu...;o

Sya nak nge'tag' siapolah ni yo....

errpp selama ni kita tengok kasut perempuan aje kan..
hape kata kita tengok kasut lelaki pulak...

yeeehaaaa..
mangsanya adalahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh.................


1- YB
2- TUN
3- CP
4- MENTIBANG   (sobab dia dah lama tak berblog..)

yang perempuan pulak....Sya nak bagi pada


Ambillah wahai mangsa mangsa ku.... ;o
jalankan tugas anda .............

11 jeJari meNulis:

thunbergia said...

amvoiii,

kak Erna said...

sayangsayangibu..kasut tinggal sebelah..malukan.tapi...lagi malu kalau pakai kasut sebelah lain..sebelah lain...

Rozali said...

Assalamualaikum Sayang ibu

kalau dah 2 kali hilang
catik le tu
yg dahulu dan yg ini dah jadi sepasang semula
boleh pakai, fesen baru
tak membazir
he he
gurau ajooo

Yasminhamid said...

abah saya tinggal kasut dlm kereta dan masuk bank berkaki ayam.. sebab dia drive tak pakai kasut...

sayangsayangibu said...

TB..
hehehehe....bolehkan?

Kak Erna
Sya pernah tersauk pakai g2, sbb gelapkan..tp tak kemana pun g pasar malam sajok ;o

EnRozali
W.salam..
itulah memang dah 2 kali,bukan rezeki, boleh je pakai sebelah lain g2, tp dlm rumah ;p

Yasmin
Kadang tak perasankan
tp bila dah perasan aduhai...kelakarlah pulak

alfa juliet said...

hihi..selamat tak kena tag....

matahatijiwa said...

salam..kelakor2...camne bleh tak sedar ekk??hehe..

xiiinam said...

Ohhh...kena ke ni....



Terima kasih ingat ckLah..


Pssst: Tapi kan, ckLah dah pernah jawab tag ini duluuuuuu...tahun 2008!

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

terima kasih bnayak sudi tag akak, nanti akak buat,

thunbergia said...

oke haku dah jawab TAG kasut bagaii nih, jgn cakp haku sombong erk, ;-P

salamm,

CRAZYBEAUTIFUL88 said...

nanti akak buat, InsyaAllah. ari ini saya janji akan siapkan task nih