Wednesday, April 14, 2010 By: kasihibu

Shahdunya dan sweet ;0

 syahdu aku tengok gambar nih.....
 
E3 nih  untuk anak sulung ibu Nur Aisyah Binti Mohamad Munir

Aku mintak tolong dengan ayong, picitkan kaki sebab lenguh

ayong ambik minyak baby tu pastu dia pun picit picitkanlah

lepas tu dia kata

Ayong: Ibu, ayong suka sangat kaki ibu, ayong sayang sangat kaki ibu
Aku: kenapa?

Ayong: Ustazah kata syurga tu dibawah tapak kaki ibu, ayong sayang kaki ibu

dan terus terusan aje aku menjadi shahdu weyyyy.....alahai ayong....:(

Ibu: Ayong ibu ni kan garang, marah marah ayong ,ayong sayang jugak ke ibu?
Ayong: Ibu marah sebab ibu sayang anak anak betul tak?

Alahaiiiiiiii............ :(  :(


Oh ye, baru saja dapat keputusan periksa ayong...Alhamdulillah ;)
nampaknya ada peningkatan dan dia dapat 5A, keputusan periksa agama pun meningkat , cumanya peratusan tu belum dapat secemerlang seperti semasa dia bersekolah di SKKB BT 10 dulu.

Ayong kata, ibu ayong berjanji akan hadiahkan ibu kejayaan masa hari lahir ibu bulan Nov nanti
Ayong ingat apa yang ibu pesan ;)
  
Ayong dah pun siapkan kad hari ibu untuk aku ;)

Ayong dia bersukan pun  cemerlang ikut gaya aku...... ;p

 ayong , enariq dan ika



as: Ayong , ibu sayang ayong dan semua anak anak ibu, jangan kata ibu tak sayang ayong ye.... sedih hati ibu :(

8 jeJari meNulis:

Mak Su said...

terharu.... :)

wishing all de best to you and your family

sayangsayangibu said...

yup..samalah kita semua megharapkan yang terbaik untuk keluarga ;p

xiiinam said...

Comel anak-anaknya....semoga mereka menjadi penyejuk hati ibu!

DrSinga said...

sooooo sweet!!!!!

Che' Pit said...

semoga ayong menjadi anak harapan keluarga, bangsa n agama..

semua berjaya dlm semua bidang

alfa juliet said...

harap2 dia berjaya menempuh upsr tu

sayangsayangibu said...

xiiinam
terima kasih, biasalah perangai anak anak ada masa diluar batas kesabaran jugak perangai masing masing
nak tengok ibu jadi tarzan,mungkin masa tu yg sangat sesuai.

sayangsayangibu said...

CP & Alfa Juliet
terima kasih diatas doa tu
semua orang inginkan kejayaan
bak kata enpakwe, anak anak ni semuanya cemerlang, tp bila kita tak endahkan sikit mulalah mereka tersasar, jd kena jadi bayang bayang mereka selalu hendaknya cabaran sosial masa sekarang, sangat merisaukan.