Saturday, March 13, 2010 By: kasihibu

Ikut ibu ke mama?

Ini kisah si kakak chantik lagi  

Ibu:Adik jom kita  balik
KC:tak nak  adik nak ikut mama balik kampung

Ibu:Jom balik, esok kita nak balik kampung jumpa tokwan, dukung angsa tok wan 
KC:yeyeyeyeee...adik nak dukung angsa, yeyeyeye....

Mama:Adik kan kata nak ikut mama balik kampung
KC:Adik nak ikut ibu, jumpa tokwan, adik nak dukung angsa..

Mama: Kesian mama.....balik kampung sorang2,ayah kerja, abanglong x mahu ikut mama, kesian mama (sambil buat muka sedih)
KC:(Sambil salam mama) mama jangan sedih ye, bawak kete hati hati.....adik nak ikut ibu

hehehehehe...itulah gelagat si kakak  chantik masa aku ambik dia petang semalam.

selamat bercuti semua anak anak sekolah, cuti pun buku jangan di lupa

oklah lagi 30 minit enpakwe kata nak gerak dah, kami nak balik Kuantan di Perasing Jaya duti seminggu.... ;p

semoga perjalanan kami selamat sampai dan selamat balik..
Ampun maaf sekiranya ada terkasar bahasa ke sepanjang aku berblog ni ye...

2 jeJari meNulis:

Yunus Badawi said...

Selamat bercuti. Wah sampai seminggu kat kampung. Puaslah dukung angsa hehehe

sayangsayangibu said...

en3 cuti belum dapat dikeluarkan lagi hehehehe.... ;p

YB kali ni tak sempat nak dukung angsa tokwan lah pulak..