Sunday, February 7, 2010 By: kasihibu

Terdampar di muka pintu…;p

 
Ini bukan gambar enAriq... heheheee...
tp gaya tidur adalah lebihkurang sama :p


Ini kisah beberapa hari yang  lepas, kisah si enAriq

Semenjak2 ni dia sangat suka tidur di lantai, aduhai…

Betapa geram sesangat sebab dah angkat dia tidur atas tilam, siap bentang totoo lagi, siap bentang tilam lain lagi,

Tp………

Dia dengan jayanya masih boleh tidur di simen lagik

Suatu hari  yang indah nyaman lagi sejuk beku

Aku terbangun dlm jam 11mlm++  tengok2 dia tidor atas simen lagik, angkat lah si budak kecik tu atas tilam, siap kepong dengan bantal lagik.

Alih2 dalam 2pagi++ hilang lagik, dah sampai dekat simen jugak
Adeehhh…ngantuk gilos sebb tidur adalah di ganggu.

Pastu  angkat lagi si budak kecik, siap letak tengah2 lagi antara aku ngan enpakwe

Alih alih, dalam jam 3++ aku tersedar si budak kecik dah hilang lagik tidur atas simen betul betul depan pintu…

Mungkin sebab aku termengantuk gilos sangat
Dengan aku2 sekali tidur terdampar depan pintu tu
Jam 6.00 pagi
Bila si ayong bangun tido sebab nak mandi g sekolah, ayong cakap
Ibu…apasal tido depan pintu dengan ariq?

Ibu:Ngantuk sangat ayong, berapa kali ibu nak  kena angkat si ariq tu  letak atas tilam, alih alih dah tak terdaya dah ibu tido sekali dengan dia depan pintu

Apa lagi sesame gelaklah kami anak beranak

Yang tak tahan tu, sebabkan si ariq tidur di simen, maknanya lencunlah dia punya pempers…

Alahaiii anak omak!!!!!


p/s: enpakwe kalau dah tido tu jgn harap dia menyedar ye...
isshhh..isshhh..ishhhhh...seronok jd lelaki ye....:p 

0 jeJari meNulis: