Tuesday, February 2, 2010 By: kasihibu

Di manakah nilai cintamu........:(

Pagi tadi hantar ayong dan ika ke sekolah

aku cukup terkedu dan sangat sangat terkejut kerana.............


ohhhh.... x sanggup aku hendak mengadaikan nyawa anak sebegini untuk ke sekolah...... :(

yang satu ni lagi parah, sebuah kereta di penuhi seramai 8 orang pelajar!!!! boleh anda bayangkan?

kalau tak boleh cuba pergi ke sekolah, wajib akan berjumpa dengan situasi tu...
percayalahhhh........

sedih sesangat hati aku nih,begitukah nilai nyawa anak anak untuk kesekolah? Nasib baik aku dan enpakwe masih sempat menhantar atau menjemput anak anak pergi ke sekolah, walaupun diorang ada jugak merengek2 nak pergi sekolah naik bas sekolah
ohhh....aku tidak rela.........

ps:tajuk adalah sesuka hati sajok!!! 

0 jeJari meNulis: