Sunday, February 21, 2010 By: kasihibu

Sudah terjebak...

 
aku adalah yg berambut perang tu
hehehehe....meriahhh!!!


Semenjak terjebak dlm senamrobik nih, adalah dlm sebulan ( baru sebulan ) 


terasa seronok sekurang kurangnya keluar jugak cucucicit peluh dan tercampk jugak anakberanak lelemak dibadan nih...

hehehee...sya adalah ketinggian 5'2 dan keberatan adalah 62 kg...
x ke itu ketegori gemuksss.... ; )


malam tadi jadual senamrobik adalah jam 8.30 malam, tp adalah enpakwe mesyuarat  unit jawatankuasa PPK maklumlah hari bz dia telah bermula sejak awal tahun lagi dengan mesyuarat  ahli unit PPK  tu, lepas jam 7.30 ptng tak juga balik lagi, adehh..mana enpakwe nih?

last2 jam  7.40 aku mengsms enpakwe

henpon aku:  Salam...mano ? sey nak poie erobic, lambek ko balik laie

hahahahaaa...adalah aku  x cakap loghat n9 dengan  enpakwe , cuma kekadang sajok bilo teringin nak cakap nogori

sampai jam lebih kurang 8.05 enpakwe tifun

enpakwe: Abang dalam perjalanan balik ni, sekarang di Sg Sedu
aku: ok...hati2..lov u

pastu dalam 10 minit enpakwe sampai di rumah, aku yg dah bersiap terus cakap dengan enpakwe

Aku: sayang saya nak pergi dah ni ye
Enpakwe: ok...

aku: tp sebelum tu cuba  baca sikit mesej yg sya bagi tu ( hehehhee..mahu test sama enpakwe adakah dia boleh membaca mengikut 'idgham' 
enpakwe:  Abang nak sembahyang ni, dah lewat
aku:oklah..x pe nanti baca ye nak dengar. 

last2, pagi ni   masa aku sibuk di dapur buat sarapan nasi lemak dan masak sambal tumis

Enpakwe:  Salam...mano ? sey nak poie erobic, lambek ko balik laie
ha....camne ok tak?

aku: heheheee.... boleh lah.......  ;p  

psstt....best senamrobic ni,tp bila tengok badan dlm cermin besar tu, malu gak...wooo banyaknya pelampung!!!!

0 jeJari meNulis: