Friday, January 1, 2010 By: kasihibu

Hari terakhir yang baik, Alhamdulillah...............

Semalam adalah hari yang terakhir untuk tahun 2009

31/1//2009 jam lebih kurang 9++
aku menerima panggilan telefon dari  CC , minta nombor akaun untuk masukan imbuhan APC ke dalam akaun gaji.

apa dia APC?
Iaitu '"Anugerah Perkhimatan Cemerlang ",kalau x silap akulah, sistem dulu APC akan mendapat anjakan kenaikan gaji lebih kurang rm 200++, tp sistem sekarang hanya dapatan  imbuhan dan juga sijil penghargaan.
Sebenarnya aku tak pernah terdetik hati pun tentang APC ni, tp semuanya adalah rezeki dariNya jua.

Alhamdulillah, dalam terkejut  tu aku merasa gembira juga kerana itu adalah sebahagian rezeki untuk keluarga yang aku dapat pada penutup tahun 2009
Semoga penutup tahun yang baik itu, akan menjadi permulaan yang baik untuk tahun ini.
Amin......

Pagi tadi jam lebih kurang 2.30 pagi aku keluar rumah semata mata hendak melihat gerhana bulan, tp adalah yang aku nampak bulan sangat cantik subhanallah.... maha suci Allah yg mencipta segala yang dilangit dan dibumi

Dikesempatan ini juga aku ingin mengucapkan selamat kembali ke sekolah buat anak anak dara aku yang berdua tu, dan kepada adik dialam maya ni, si budak kecik sangat menafaat  masuk ke bog adik nih, dan aku juga berharap agar anak anak dara ibu dapat  mencontohi kakak  tu ye....

semasa menulis en3 ini adalah anak anak si KC dan en ariq mengganggu aku..
adehhhh....

sekian wasalam...

0 jeJari meNulis: