Friday, October 23, 2009 By: kasihibu

Seketul........

Nak gelak pun ada..tp memang dah gelakan pun

TP ada ke patut , aku gelak...dan gegelak

tp memang kelakar pun

ceritanya..
seketul kakak chantik telah terjatuh bergedebuk...
kejadian berlaku pagi semalam semasa aku buka pintu kereta

camne boleh jadi g2?

aku memang sesungguh tak perasan kakak chantik bersandar di pintu kereta tu,sebab tu masa aku buka dia terus jatuh tergolek.....
kesian sungguh,dia menangis bebetul sesedu..aku ni boleh gelak lagi..
isshh..isshh...
ibu sapolah nih.....

lepas tu aku pujuklah dia.

ibu: kesian anak ibu,sambil angkat dia
KC:(nangis2 lagi) sakit bu...sambil tunjuk di tangan

ibu:siapa buat..kesian anak ibu
KC:kereta ibu buat

ibu: kereta buat,nanti ibu pukul sambil pok sekali pintu kereta
tp masih gelak2 lagi...buat anak ibu ye..ha..meh ibu pok lagi...

alahai...maafkan lah ibu mu yang sengal ini ye....

0 jeJari meNulis: