Saturday, August 22, 2009 By: kasihibu

Dah ambik satu..tinggal lagi satu............


1. Kenapa korang rase korang patut dapat award ni.???

-adehh...nak cari jawapan sengal ke, skima ke hape yep?
opss..kalau sengal sebab aku adalah seorang yang best...
kalo skima..sebab aku adalah seorang yang baik
kalo hape ye..sebab aku adalah seorang yang chantikk.....
hehehe..janganlah ada yang termuntah hijo..nanti batal posa.......ayookkk...

2. Ucapkan penghargaan korang pada sape setelah terima award ini.

Pinjam jawapan dari liya comeelll....
TERIMA KASIH Liya yg comell...selalu hinggat ngan akak nih ye....
Asal ada award je, mesti namaku naik sekali..ekekekee perasan tul aku ni...hahahaha

3. Korang wajib bagi pd 10 orang penerima award ini plak.

1- Eda Ibu Balqis yang comel itu
2- Ijan mommy fea
3- Nestum susu...arrhhggg shedapnya sib baik posa.... Ammi Kyra
4- Coral usahanita yg berjaya
5- Jannah umi Azim yg encem
6- Lily- ibu aneeq yg bijak
7- Much mama fawah n aqil yg baik..comelll
dannnnnnnnn.........
8. Ima yang sangat halus dan chantik cam Liya....

Macam biasalah...
pada sesiapa yang dah baca blog aku nih,secara terang atau menyorok-nyorok...
silalah ambil sebab dengan senang hati aku memberi award kepada semua...

jangan malu, jangan segan...
marilah kita menjalinkan persahabatan.

0 jeJari meNulis: