Monday, July 13, 2009 By: kasihibu

Kek lapis Istimewa..memang mblossss.......






Memang betul..tiada yang betul melainkan betul belaka..
sebenarnya kakak ipar aku  orang Sarawak tu, suku Melayu Melanau yang buat
Orang sana memang pakar bab kek lapis nih orang yg tulis ni pakar bab makan sajo...

Kami adik beradik ada belajar buat kek ni,malam raya tahun 2005,
tp aku sememangnya menyerah kalah bab kek lapis nih...
aku tak sanggup dan x rela menunggu dan bekerja keras untuk buat kek lapis tu

aku rela menjadi pemakan yang setia ajek...hehehe....
ok..sesiapa yang teringin nak ngoder tu,aku ni cuma tolong jualkan aje,
dapat upah kek tu 2-3 jenis pun dah cukup bestttt,
sebab anak2 dan kami sekeluarga memang suka makan itu kek................

tarraaaa.........................

0 jeJari meNulis: