Monday, July 13, 2009 By: kasihibu

Hari dating sedunia............opss....dengan suamiku....

Lepas mandi si Ariq,aku pun siap2kan dia pastu aku bersiaplah sechantiknya..hahahahaa...perasaan betul ibu kamu nih wahai anak2ku.....

Jam lebih kurang 9 lelebih sikit kitorang pun geraklah gi cari dewan serbaguna d Putrajay Persint 9...cukup senang rupanya..lepas jumpa lokasi kami g sarapan pagi merangkap makan tengahari sebab makan berat jugaklah nasi lemak sambal kerang untuk hby untuk aku pulak sambal ikan tongkol..total rm berapa yep..adehh lufe pulak..

kami makan di medan selera persint 9..untung tui orang yang tinggal di Putrajaya tu...aman damai aje...
masa tu aku borak2 gak gambarkan Putrajaya 10 tahun akan datang..aku rasa x akan aman damai gini kot...

lepas makan kami menghala bergerak keluar dari Putrajaya..jalan jauh pulak...masuk mana tah..ikut lebuhraya elit tak pasal pasal kena tol 4.30...ciss... 4 hengget tu........

pastu kami g Bukit Tinggi cari buku rujukan
aku cari pengurusan sumber manusia,hby pulak cari akta tanah negara
tp..hasilnya tidaklah jumpa
yang aku jumpa buku nih...
TEKNIK MEMOTIVASIKAN ANAK CARA POSITIF oleh Tengku Asmadi
aku belum baca bebetul lagi,cuma baca tajuk aje..nanti bila aku dah baca kita konggsi bersamax boleh lelama nih..chinta hati aku dak Ariq merengus marah x layan dia...
k...selamat malam...muuuaaahhhhhhhhhhhh...............kat pp AKU.
heheheeee...............

0 jeJari meNulis: