Monday, May 25, 2009 By: kasihibu

Dapat anak buah baru.......

(MUHAMMAD FARIZ AL HAKIM )25HB MEI 2009....

Allhamdulillah...akhirnya SIL selamat melahirkan bb boy lagik , sama tarikh lahir dengan kakak chantek dan yang penting sama tarikh lahir dengan atok..my lovely father yg ke-66 tahun


semoga orang2 yang kusayangi ini akan dirahmati dan diberkati perjalanan hidupnya oleh Allah yang Maha Esa....Amin...
sebenarnya aku x berapa ada mood nak nulis sebab ...........sebab.......
aku dah ngantuk!!!!

x sebenarnya td aku ada krisis teluk ngan pakweku
mm..puncanya...puncanya sikitttt aje...
aku bayar bil telefon tanpa pengetahuan dia..pastu dia kecik hati kata aku ambik alih tanggungjawab dia..
adeehh...aku x berniat langsung nak buat camtu
mmm...td masa bgtahu pasal dapat anak buah baru pun aku cakap ngan dia panggil nama dia uikss..kuang ajar aku hari ni..
mmmmm.....sayang maafkan ibu............

0 jeJari meNulis: